wszystkie aktualności

ikonadopostowreklama-wf
Reklama Prasowa – Grupa: Właściciele firm

Opublikowaliśmy kolejny raport na podstawie badań reklamy prasowej, tym razem dla grupy docelowej, w skład której wchodzą właściciele mikro i małych firm zatrudniających pracowników. Poza wynikami badań zamieściliśmy także instrukcję ułatwiającą stworzenie profesjonalnego mediaplanu dla kampanii reklamowych w prasie.

reklama prasowa do menadżerów
Reklama Prasowa – Grupa: Menadżerowie

Raport zawiera wyniki badań reklamy prasowej dla grupy docelowej: Menadżerowie, w skład której wchodzą: prezesi, dyrektorzy i menadżerowie w dużych firmach lub kierownicy średnich i małych zakładów pracy. Opublikowaliśmy nie tylko wyniki badań PBC, ale także instrukcję tworzenia mediaplanu na podstawie wskaźników badania reklamy prasowej.

reklama prasowa w polsce
Reklama Prasowa – Grupa: 15-75 lat

Przedstawiamy wyniki badań reklamy prasowej dla grupy docelowej Polaków w wieku od 15 do 75 lat, czyli z perspektywy marketingowej dla całej populacji kraju. Prezentujemy nie tylko wyniki badań PBC, ale także instrukcję na temat tego, jak odczytywać poszczególne wskaźniki i samodzielne opracować profesjonalny mediaplan dla kampanii reklamowych w prasie.

mediaplan w badaniach reklamy prasowej
Reklama prasowa w mediaplanie

Program PBC Planner to nie tylko ogromne źródło wiedzy na temat prasy i jej czytelników, ale także praktyczne narzędzie pozwalające na tworzenie mediaplanów dla kampanii reklamowych w prasie. Badanie zaangażowania w reklamę pozwoliło na wprowadzenie zasięgów opartych o realne kontakty czytelnika z reklamą prasową.

wydawcy prasy zjazd
Wydawcy tworzą nowoczesny ośrodek badawczy

17 grudnia podczas XLVIII Zwyczajnego Zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP), jego członkowie przegłosowali uchwałę o rozwiązaniu ZKDP. Wniosek w sprawie likwidacji ZKDP złożyła Izba Wydawców Prasy (IWP), która jest członkiem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Reprezentacja interesów wydawców przez jeden ośrodek ma wzmocnić ich pozycję na rynku.

schemat planowania reklamy prasowej
Skuteczność reklamy prasowej

Raport generowany w PBC Plannerze na temat zaangażowania w reklamę prasową pozwala uzyskać informacje na temat interakcji czytelnika z reklamą i zdobyć praktyczną wiedzę potrzebną do planowania kampanii reklamowych. Wśród danych znajdują się m.in. informacje o liczbie kontaktów z reklamą czy czasie spędzonym przez czytelnika nad jej treścią.