Zgłość pismo

Dlaczego warto zgłosić pismo

do badania PBC?

Dowiesz się kto jest czytelnikiem Twojego pisma. Kwestionariusz PBC zawiera kilkadziesiąt pytań, na które odpowiadają respondenci m.in. cechy społeczno-demograficzne, zachowania i preferencje konsumenckie, nastroje społeczne, konsumpcja mediów. Tak szczegółowe dane pozwalają opracować strategię rozwoju pisma.

Dowiesz się, jaki zasięg mają reklamy zamieszczane w Twoim tytule i jak angażują one czytelnika – liczba kontaktów czytelnika z reklamą oraz jak długo skupił na niej swój wzrok.

Wyniki badania otrzymasz w nowoczesnym oprogramowaniu PBC Planner wraz z wynikami swoich konkurentów. Twój tytuł znajdzie się na liście rankingów tworzonych przez PBC. Z danych PBC za pośrednictwem PBC Plannera korzystają również domy mediowe, na podstawie których planują kampanie reklamowe.

Badanie realizowane jest w całym kraju.

Jak dołączyć do badania PBC?

ZGŁOSZENIE
  • Napisz e-mail na adres biuro@pbc.pl z odpowiedziami na poniższe pytania:

– nazwa zgłaszanego pisma,
– periodyczność,
– region ukazywania się pisma np. ogólnopolskie,
– nakład,
– płatny/ bezpłatny.

  • PBC wróci w odpowiedzi z ofertą.
WARUNKI UMOWY I OPŁATY
  • Umowa obowiązuje minimum na rok, z 6-cio miesięcznym okresem wypowiedzenia.
  • Wysokość opłaty zależy od liczby zgłoszonych tytułów i regionu ich ukazywania się.
MASZ PYTANIA?