pbc planner

PROGRAM DO PLANOWANIA REKLAMY PRASOWEJ

platforma dla mediaplanerów

Polskie Badania Czytelinictwa to spółka, która specjalizuje się w analizie prasy od ponad 20 lat. Pozwoliło nam to nie tylko stworzyć bardzo zaawansowany produkt w postaci platformy do planowania reklamy prasowej, ale również zdobyć odpowiednią wiedzę i doświadczenie na temat zmian na rynku prasy w Polsce. Te informacje wykorzystujemy po to, aby udoskonalać badania, poszerzać je o nowe metody oraz dostarczać dane Klientom w coraz bardziej przystępnej formie. Ciągle pracujemy nad nowymi rozwiązaniami!

W programie PBC Planner znajdują się dane opracowywane na podstawie nowoczesnych technologii takich jak machine learning czy evetracking. W badaniach, które następnie udostępniamy Klientom, bierze rocznie udział 30 000 respondentów z całego kraju. Poza szerokim zakresem badań i efektywnymi metodami analitycznymi dbamy także o to, żeby nasze badania były rzetelne i obiektywnie prezentowały informacje na temat polskich czytelników. Więcej na temat stosowanych przez nas metod można znaleźć w zakładkach Wskaźniki i Metodologia.

Przez lata naszej działalności związanej z analizą i badaniem prasy w Polsce udało nam się stworzyć wyjątkowy program PBC Planner, który jest obecnie jedyną taką platformą na rynku. Program pozwala Domom Mediowym na efektywne planowanie reklamy w prasie dla swoich klientów, dzięki temu, że zawiera ogromną ilość danych demograficznych na temat czytelników oraz informacji na temat wydawanych w Polsce tytułów prasowych.

Wśród danych nasi Klienci znajdą informacje na temat:

  • czytelnictwa
  • profilu czytelnika
  • nakładu i sprzedaży
  • cenników reklam
  • jakościowych parametrów reklamy
  • nowoczesnego media planu

Dzięki ścisłej współpracy z Domami Mediowymi udaje nam się doskonalić PBC Planner z roku na rok oferując mediaplanerom coraz bardziej funkcjonalne narzędzie. Oczywiście, dużą zasługą jest także udział Wydawców tytułów prasowych, których udział w programie pozwala na stworzenie tak szerokiej bazy danych.

zalety korzystania z pbc plannera

ułatwienie pracy

Dzięki dużej ilości zróżnicowanych danych na temat czytelnictwa prasy PBC Planner znacznie ułatwia planowanie reklamy prasowej.

oszczędność czasu

Dzięki platformie na planowaniu mediów spędzisz mniej czasu… z większym efektem!

brak limitu dostępu

PBC Planner możesz udostępnić dowolnej ilości pracowników w ramach jednej umowy.

serwis dla klientów

Jeżeli masz problem z obsługą programu możesz liczyć na serwis. Nasz pracownik jest dostępny codziennie od 10:00 do 16:00.

szkolenia z obsługi

Oferujemy Klientom zarówno wstępne szkolenia, jak i szkolenia uzupełniające. Nie musisz więc inwestować dodatkowo w naukę!

aktualność danych

Dane w programie PBC Planner aktualizujemy co miesiąc. Masz więc zawsze pewność, że informacje są rzetelne.

wpływ na rozwój

Słuchamy naszych Klientów i chcemy być dla nimi partnerami. Dlatego zbieramy cyklicznie uwagi na temat problemów z obsługą platformy.

swoboda użytkowania

Z programu możesz korzystać wszędzie. Ponadto umożliwia on elastyczne porównywanie wielu danych i wyciąganie zestawień.

jaką prasę mamy w programie?

W programie PBC Planner znajduję się najbardziej znane tytuły prasowe oraz uznane marki Wydawców. Nie ograniczamy się jednak do najbardziej popularnych tytułów, ponieważ wtedy zakres badań, jak i rzetelność wniosków byłyby mocno ograniczone. Stąd mediaplanerzy znajdą wśród danych w PBC Plannerze także tytuły branżowe czy regionalne, które mogą stanowić świetne miejsce reklamy skierowanej do skonkretyzowanych grup odbiorców. Osoby bardziej zainteresowane szczegółami zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym wykazem tytułów prasowych:

Poniżej prezentujemy listę Wydawców, którzy aktualnie udostępniają swoje dzienniki, dwutygodniki, tygodniki, miesięczniki i dwumiesięczniki do badań. To dzięki efektywnej, wieloletniej współpracy z nimi możemy obecnie pochwalić się tak szeroką bazą informacji na temat prasy w Polsce!

domy mediowe korzystające z programu pbc planner

Mamy zaszczyt pracować z najbardziej rozpoznawalnymi Domami Mediowymi w kraju. Nasza współpraca ogranicza się tylko na udostępnianiu narzędzia do planowania reklam – cyklicznie zbieramy także wszelki uwagi i sugestie dotyczące funkcjonalności programu PBC Planner oraz poszerzania jego funkcji o nowe rozwiązania. Dzięki tym praktycznym uwagom od mediaplanerów, zbieranych latami, nasz program spełnia oczekiwania specjalistów. Dlatego też każdy nowy Klient oznacza dla nas nową dawkę wiedzy i inspiracji do działania.

zapraszamy do kontaktu!

Zachęcamy do współpracy wszystkie podmioty zainteresowane analizą rynku reklamy prasowej. Współpracujemy głównie z Domami Mediowymi, ale jesteśmy otwarci także na współpracę z innymi przedsiębiorstwami zajmującymi się planowaniem mediów. Zapewniamy zaangażowanie, atrakcyjne warunki współpracy i indywidualne podejście.

MASZ PYTANIA?