wszystkie aktualności

ikona do postow_event
Konferencja Prasa dobrze widziana – podsumowanie i materiały

Podsumowanie międzynarodowej konferencji organizowanej przez PBC „Prasa dobrze widziana”. Tematem przewodnim konferencji była jakość prasy oraz to, jak wpływa ona na odbiór treści przez czytelników i efektywność reklam zamieszczanych w tym medium. Udostępniamy także wszystkie prezentacje prelegentów z Polski, Wielkiej Brytanii i USA do pobrania w PDF oraz nagrania video z wydarzenia.

czytelnicy prasy branżowej
Trendy w branży prasowej – komunikacja z czytelnikami

Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism branżowych i bezpłatnych na temat tego, jak wyglądają trendy w komunikacji z czytelnikami. W publikacji poruszone są konkretne przykłady działań podejmowanych w ostatnim czasie przez Wydawców, które przyczyniają się do podtrzymania bliskiej relacji z czytelnikami oraz poszerzania grona odbiorców.

skuteczność reklamy
Sprawdź skuteczność swojej reklamy!

Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej – w przypadku prasy odbiorcy tego medium to świadome, stałe grono czytelników. Co również bardzo istotne są to osoby, które płacą za dostęp do wybranego pisma – dlatego w wielu przypadkach będą to osoby bardziej zamożne i wykształcone…

planowanie kampanii reklamowej w prasie
Zmiany w badaniach reklamy prasowej

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich Badań Czytelnictwa. Nowe badania koncentrują się na pomiarze zaangażowania czytelnika w reklamę prasową. Jest to zupełnie nowa jakość danych, pozwalająca na pomiar kontaktu czytelnika z reklamą. Więcej informacji na temat metodologii, inspiracji i zalet nowych badań znajduje się w materiale.

wzrost analityki reklamy prasowej
Wzrost analityki reklam w czasie pandemii

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane m.in. potrzebą optymalizacji budżetu w czasie pandemii. Analityka marketingowa, a w szczególności dostęp do konkretnych danych na temat reklam, ich skuteczności i dotarcia do grupy docelowej, jest od dawna absolutnym must-have jeżeli chodzi o planowanie działań marketingowych.

reklama prasowa dla kobiet 40-59 lat
Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 40-59 lat

Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej kobiet w wieku 40-59 lat. Jest to grupa z dużym potencjałem konsumenckim, licząca w Polsce 5 232 448 osób. Dane w raporcie pozwalają na stworzenie własnej analizy reklamy prasowej i zaplanowanie kampanii reklamowej.