wszystkie aktualności

parametry_www
Parametry mediaplanu prasowego

Publikujemy drugą część poradnika media plannera. W ostatnim czasie wprowadziliśmy zmiany w nazewnictwie parametrów wykorzystywanych przy tworzeniu mediaplanów w PBC Plannerze. Aktualnie wszystkie wskaźniki posiadają spolszczone nazwy, natomiast ich metodologia nie uległa zmianie.

rozpowszechnianie tytułów prasowych III kwartał
Rozpowszechnianie Tytułów Prasowych III kwartał 2022

PBC po raz pierwszy publikuje kwartalny raport rozpowszechniania tytułów prasowych z podziałem na kategorie tematyczne. Dotarcie do szczegółowo sprecyzowanych grup celowych to jeden z największych atutów prasy. Kategorie zostały wypracowane przez PBC wspólnie z Wydawcami prasy, przez co wprowadzamy na rynek nowy i uporządkowany standard.

ikona_do_wpisow_poradnik
Liczba kontaktów z reklamą w piśmie i w kampanii

Zachęcamy do zapoznania się z pierwszą częścią serii „Poradnik media plannera”! Pierwsza część dotyczy dwóch wskaźników reklamowych: Liczby kontaktów z reklamą w piśmie i Liczby kontaktów z reklamą w kampanii. Różnica pomiędzy nimi jest bardzo istotna, ponieważ jeden jest wskaźnikiem ilościowym a drugi wskaźnikiem jakościowym…

sprzedaż miesięczniki
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – miesięczniki

Przedstawiamy najnowsze wyniki audytu prasy dla miesięczników i tytułów rzadkich za II kwartał 2022 roku. Opublikowaliśmy komplet informacji na temat sprzedaży wydań drukowanych i e-wydań dla tych periodyczności wraz z porównaniami udziałów w ogóle sprzedaży. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami!

ikona-tyg
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – tygodniki

W związku z publikacją kompletu danych audytu za II kwartał 2022 roku przygotowaliśmy szczegółową informację na temat sprzedaży pism. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami sprzedaży dla tygodników opinii za II kwartał 2022 roku. Tygodniki opinii to segment rosnących e-wydań i subskrypcji cyfrowych, dlatego skupiliśmy się na porównaniu tych kanałów dotarcia z wydaniami drukowanymi.

dzienniki II kwartał 2022
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – dzienniki ogólnopolskie

Prezentujemy najnowsze wyniki audytu prasy dla dzienników ogólnopolskich za II kwartał 2022 roku. W tym kwartale to dzienniki są najbardziej scyfryzowanym sektorem prasy! Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami sprzedaży wydań drukowanych, e-wydań oraz liczby użytkowników stron internetowych dla poszczególnych marek prasowych.