wszystkie aktualności

wzrost analityki reklamy prasowej
Wzrost analityki reklam w czasie pandemii

W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane m.in. potrzebą optymalizacji budżetu w czasie pandemii. Analityka marketingowa, a w szczególności dostęp do konkretnych danych na temat reklam, ich skuteczności i dotarcia do grupy docelowej, jest od dawna absolutnym must-have jeżeli chodzi o planowanie działań marketingowych.

reklama prasowa dla kobiet 40-59 lat
Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 40-59 lat

Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej kobiet w wieku 40-59 lat. Jest to grupa z dużym potencjałem konsumenckim, licząca w Polsce 5 232 448 osób. Dane w raporcie pozwalają na stworzenie własnej analizy reklamy prasowej i zaplanowanie kampanii reklamowej.

reklama prasowa dla kobiet 20-39 lat
Reklama Prasowa – Grupa: Kobiety 20-39 lat

Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej kobiet w wieku 20-39 lat. Poza wynikami badań zamieściliśmy także instrukcję ułatwiającą stworzenie profesjonalnego mediaplanu dla kampanii reklamowych w prasie oraz opisy wskaźników wykorzystywanych w badaniu Zaangażowanie w reklamę.

reklama prasowa dla zamożnych kobiet
Reklama Prasowa – Grupa: Zamożne kobiety

Raport dotyczy reklamy prasowej w grupie docelowej zamożnych kobiet. Poziom dochodów obliczany jest na gospodarstwo domowe. W grupie docelowej uwzględnione zostały osoby o dochodach na gospodarstwo domowe powyżej 8 tys. złotych na rękę. Struktura raportu pozwala na stworzenie własnego mediaplanu, w oparciu o wskaźniki z badania Zaangażowanie w reklamę.

reklama prasowa dla zamożnych mężczyzn
Reklama Prasowa – Grupa: Zamożni mężczyźni

Zachęcamy do zapoznania się z wynikami badań reklamy prasowej dla grupy docelowej zamożnych mężczyzn. Poziom dochodów dla tej grupy obliczany jest na gospodarstwo domowe, co pozwala lepiej zorientować się w sytuacji finansowej konsumenta. W grupie docelowej uwzględnione zostały osoby o dochodach powyżej 8 tys. złotych na rękę.

reklama prasowa specjaliści w biznesie
Reklama Prasowa – Grupa: Specjaliści w biznesie

Zapraszamy do zapoznania się z raportem zawierającym wyniki badań reklamy prasowej dla grupy docelowej “specjaliści w biznesie“. W skład tej grupy wchodzą wszystkie osoby, które posiadają co najmniej wykształcenie wyższe i pracują w sferze biznesu. Są to np. księgowi, specjaliści ds. marketingu czy ekonomiści. Jest to grupa licząca w Polsce 1 007 366 osób.