Kreatywne reklamy prasowe

reklama w prasie motoryzacja
Fast Racing Academy

Cel kampanii – dotarcie do grupy kierowców, którzy uczestniczą w track-day’ach lub dopiero chcą szkolić swoje umiejętności na torach wyścigowych, spróbować swoich sił za kółkiem mocnych aut sportowych.
Klient (branża) – Fast Racing Academy
Media – EVO Magazine, evomagazine.pl
Sposób realizacji kampanii – dotarcie na artykułach sponsorowanych, skupienie się na formatach premium (reklamowa wyłączność, duże formaty, kontekst premium), uruchomienie aplikacji mobilnej EVO Magazine na iOS i Android, kody QR przekierowujące do pogłębionych fotorelacji z eventów czy kanałów social mediowych.
Więcej: Fast Racing Academy

fakt reklama

serial “gang zielonej rękawiczki”

Cel kampanii – kampania wizerunkowa, której celem była promocja nowego serialu na serwisie streamingowym
Klient (branża) – NETFLIX
Media – Fakt, fakt.pl
Sposób realizacji kampanii – Cykl świadczeń w prasie: październik 2022
Więcej: Fakt kampanie reklamowe

forbes reklamy
Forbes Yachting

Cel kampanii – możliwość prezentacji firmy przy ekskluzywnym kontencie wysokiej jakości, efektywne budowanie marki jako eksperta, dotarcie do zamożnego klienta, (100% czytelnika magazynu Forbes)
Klient (branża) –klienci premium
Media – Forbes, forbes.pl
Sposób realizacji kampanii – cykl świadczeń: emisja w prasie luty i lipiec 2023, treści redakcyjne publikowane na forbes.pl, promocja dodatku w SM. Wzmocnienie marki Forbes Yachting poprzez obecność na targach branżowych
Więcej: Forbes Yachting

magazyn glamour kampania reklamowa
Wero – awatarka z misją

Cel kampanii – Awatarka na okładce magazynu. Gwiazdą marcowego wydania GLAMOUR została wirtualna influencerka Wero, stworzona zgodnie z wizją redakcji. Wero uosabia wartości marki GLAMOUR – otwartość, wrażliwość społeczną, ale też znajomość trendów i potrzeb pokolenia Z.
Klient (branża) – CONVERSE
Media – Magazyn Glamour, glamour.pl, SoMe Glamour, LinkedIn Burda Media Polska, magazyny branżowe
Sposób realizacji kampanii – Awatarka Wero ma na sobie ubrania i buty Converse. Dzięki zamieszczonym QR kodom możemy ją zaprosić do swojej przestrzeni (Augmented Reality), a nawet przymierzyć buty jakie ma na sobie! Magazyn Glamour: okładka z QR kodem, umożliwiającym wirtualne przymierzenie butów, które Wero ma na sobie, 3 rozkładówki z QR kodami; Glamour.pl – 2 publikacje natywne, Podcast: rozmowa redaktorki z awatarką WERO, Sekcja na SG serwisu; SoMe Glamour –  Tutorial na IG @glamourpoland, jak korzystając z QR kodów przymierzyć buty, jakie nosi awatarka, Wideo instruktaż, jak znaleźć się obok awatarki gdziekolwiek jesteś, Posty na FB Glamour, IG Glamour, Instastories, LinkedIn Burda Media Polska oraz publikacje w mediach branżowych: wirtualnemedia.pl, marketingprzykawie.pl, press.pl, portalmedialny.pl
Więcej: Wero – awatarka z misją

murator reklamy

Szkoła budowania

Cel kampanii – dostarczenie inwestorom indywidualnym kompendium wiedzy o tym, jak zbudować nowoczesny, energooszczędny i przyjazny w eksploatacji dom.
Klient (branża) – Fakro, Marma, Solbet, Galeco, Roben, Wiśniowski, Galmet, Rockwool, Izodom
Media – Miesięcznik Murator
Sposób realizacji kampanii – prezentacja poszczególnych etapów budowy pod kątem planowania prac, wyboru technologii i dostępnych na rynku produktów. Cykl 12 obszernych lekcji w miesięczniku Murator. W ramach każdej publikacji przewidziane jest miejsce obecność partnerów akcji – logotypy, wypowiedzi ekspertów, prezentacja produktów.
Więcej: Szkoła budowania

newsweek-reklamy
„Newsweek Polska” Sekcje tematyczne

Cel kampanii – kampania wizerunkowa marki, (partnerstwa wydania, artykuły sponsorowane, reklamy wizerunkowe.) której celem, jest  poszerzenie grupy odbiorców zainteresowanych daną branżą i tematyką.
Klient (branża) – klient wielobranżowy
Media – Newsweek Polska, newsweek.pl, social media
Sposób realizacji kampanii – cykliczne sekcje tematyczne, będące integralną częścią tygodnika Newsweek, w których redakcja podejmuje tematykę związaną z motoryzacją, turystyką, kulturą ekologią oraz zdrowiem.
Więcej: „Newsweek Polska” Sekcje tematyczne

parkiet-reklamy

Owijki partnerskie

Cel kampanii – kampania wizerunkowa informująca o zdobyciu przez bank dwóch prestiżowych nagród.
Klient (branża) – BNP Paribas
Media – Parkiet
Sposób realizacji kampanii – wybrany format reklamowy: owijka dwustronicowa.
Więcej: Owijki partnerskie

polityka-reklamy
Reklamy produktów premium

Cel kampanii – kampania wizerunkowa marki, celem jest dotarcie do osób bardzo zamożnych.
Klient (branża) – Rolex
Media – Polityka
Sposób realizacji kampanii – kampania od kilku lat prowadzona na rozkładówkach otwarciowych z II okładek i 3-cich stron przy najważniejszych terminach turniejów tenisowych, ponieważ Rolex jest ich sponsorem.
Więcej: Reklamy produktów premium

przegląd sportowy reklamy

„Przegląd Sportowy” dedykowane dodatki

Cel kampanii – zaproszenie na wydarzenie sportowe, sprzedaż biletów.
Klient (branża) – związki i organizacje sportowe, organizatorzy eventów sportowych, sponsorzy sportu
Media – Przegląd Sportowy
Sposób realizacji kampanii – cykl świadczeń w prasie: obecność w zależności od timingu wydarzenia.
Więcej: „Przegląd Sportowy” dedykowane dodatki

rzeczpospolita reklamy
„Rzeczpospolita” reklamy konsekutywne

Cel kampanii – kampania wizerunkowa informująca o wprowadzeniu nowej bioceramicznej wersji zegarka dla nurków, który będzie dostępny w pięciu kolorach.
Klient (branża) –The Swatch Group
Media – Rzeczpospolita
Sposób realizacji kampanii – Etapy kampanii: 1. Konsekutywne reklamy teaserowe – całostronicowe reklamy przedstawiające zdjęcie morskiej wody oraz datę 9.9.23. 2. Reklama prezentująca logotypy Blancpain x Swatch. 3. Reklamy konsekutywne ukazujące produkt we wszystkich dostępnych wersjach kolorystycznych.
Więcej: „Rzeczpospolita” reklamy konsekutywne

super express reklamy

Twój głos się liczy

Cel kampanii – kampania mająca na celu zwiększenie zainteresowania działaniami Parlamentu Europejskiego oraz zachęcenie społeczeństwa do wzięcia udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego.
Klient (branża) – Parlament Europejski
Media – Super Express, internet, social media
Sposób realizacji kampanii – co miesiąc w dzienniku Super Express krzyżówka o działalności Parlamentu Europejskiego oraz artykuł o wpływie decyzji podejmowanych przez Parlament Europejski na kwestie kluczowe dla przyszłości Europy oraz codzienne życie Polaków. Sprawozdania z video debat online.
Więcej: Twój głos się liczy

reklama modowa

Projekt Skandynawia

Cel kampanii – projekt reklamowo–kontentowy, rozpoczynający cykl „Country issues” w Twoim Stylu”.
Klient (branża) –MODIVO/eobuwie.pl
Media – Twój Styl, stwojstyl.pl
Sposób realizacji kampanii – Sponsorowana sesja modowa dla marek skandynawskich, artykuły poświęcone skandynawskim markom, wywiad z właścicielkami showroomu Match, oferującego modę ze Skandynawii.
Więcej: Projekt Skandynawia Bauer

wyborcza reklamy prasowe

Alfa Romeo Tonale – sportowa jazda przyszłości

Cel kampanii – kampania wizerunkowa promująca nowy model auta Tonale. Celem klienta było dotarcie do zamożnych kobiet w wieku 35+
Klient (branża) –Alfa Romeo
Media – Miesięcznik Wysokie Obcasy Extra, Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook
Sposób realizacji kampanii – Gwarancja 2000 UU na materiale promocyjnym – wynik 3975 UU (199% realizacji celu), Czytelnictwo Wysokich Obcasów Extra – 461 000 czytelników (PBC, badanie “Zaangażowanie w reklamę”, X22 – IX23, N = 22 878, CCS), Facebook – 27 000 wyświetleń posta, CTR 2,46.
Więcej: Alfa Romeo Tonale – sportowa jazda przyszłości

zwierciadło reklamy prasowe
Okularnice – sesja beauty

Cel kampanii – prezentacja nowej linii makijażowej marki Babor.
Klient (branża) – marka Babor
Media – Zwierciadło, portal zwierciadlo.pl, IG, FB, YT
Sposób realizacji kampanii – produkcja sesji przez redakcję magazynu Zwierciadło przy współpracy z Partnerem. Publikacja na łamach Zwierciadła 12/23, na portalu zwierciadlo.pl oraz w SM Zwierciadła (reelsy na IG, filmowy backstage).
Więcej: Okularnice – sesja beauty

i
Chcesz podać dalej ten artykuł? Pamiętaj o podaniu źródła 🙂
Zalety prasy i reklamy prasowej, PBC: https://pbc.pl/kreatywne-reklamy-prasowe