Projekt multibrandowy dla marek Vistula i Braun w formie autorskiej sesji modowej
Cel projektu: pokazanie trendów z kolekcji Vistula AW 2024 w połączeniu z praktycznym zastosowaniem najnowszego żelazka Braun
Realizacja w najlepiej sprzedającym się piśmie luksusowym w Polsce, wsparta działaniami na serwisie twojstyl.pl i w social mediach
„Kobieta i życie” Akcja edukacyjna
Akcja edukacyjna opisująca problemy osób zmagających się z cukrzycą
Cel akcji: zwiększenie świadomości społecznej na temat cukrzycy, jej przyczyn, objawów i skutków; edukacja na temat profilaktyki, zdrowego stylu życia i zarządzania chorobą; zrozumienie wyzwań emocjonalnych, społecznych i zdrowotnych, z którymi mierzą się osoby chore; wspieranie diabetyków i ich rodzin poprzez dostęp do rzetelnej wiedzy i wsparcia emocjonalnego.
W ramach akcji okładka z jej ambasadorką Katarzyną Figurą.
Sponsoring krzyżówki
Sposób i realizacja kampanii: logo Sponsora; hasło główne – rozwiązanie powiązane ze Sponsorem; 4-5 haseł w krzyżówce uzgodnionych ze Sponsorem; zdjęcie produktu Sponsora; możliwość ufundowania nagród – prezentacja; krzyżówki są stałym elementem w magazynach, w niektórych stanowią aż 20% zawartości pisma.
Hasło będące nazwą produktu lub sloganem reklamowym mocno zapada w pamięć czytelnika.
„Tele Tydzień Ekstra” Euro 2024
Specjalne wydanie poświęcone Euro 2024 z prezentacją drużyn, kalendarzem meczy oraz wywiadami z piłkarzami i komentatorami.
Cieszy się zainteresowaniem wśród czytelników i reklamodawców! Skierowane do osób interesujących się piłką nożną.
Data emisji: 22.05.2024, w sprzedaży do 14.07.2024 .
Reklamodawcy: Fakro, JBL, Stihl, Acard, Aluprof, Aquaphor, SOS Wioski Dziecięce, Costway, Kadefam, Procter & Gamble.
Smartfon w roli głównej
Partner biznesowy: marka HONOR
Czas trwania: lipiec-wrzesień 2024
Grupa docelowa: czytelniczki ELLE, osoby kochające fotografię
Cel kampanii: zaprezentowanie smartfonów HONOR 200 jako nowej ikony fotografii mobilnej, która rywalizuje z jakością lustrzanek cyfrowych. Podkreślenie wyjątkowych możliwości tworzenia portretów tym produktem i pokazanie, że HONOR 200 to nie tylko smartfon – to narzędzie, które zmienia sposób, w jaki widzimy i uwieczniamy świat. Pokazanie, czytelnikom i użytkownikom ELLE, że
prawdziwa jakość nie wymaga kompromisów i każdy może być mistrzem fotografii.
Cykl świadczeń: kompleksowe działania promocyjne zintegrowane na różnych platformach medialnych brandu ELLE: Magazyn ELLE, serwis ELLE.pl i social media ELLE: FB, IG, TikTok. Kluczowe było łączenie wysokiej jakości treści wizualnych i wideo z angażującą komunikacją w mediach społecznościowych, co pozwoliło na wielowymiarowe dotarcie do grupy docelowej.
Partner biznesowy: marka Triumph
Czas trwania: luty-maj 2024
Grupa docelowa: czytelniczki ELLE, które cenią sobie styl i wygodę
Cel kampanii: ugruntowanie pozycji Triumph jako pierwszego wyboru wśród kobiet szukających idealnej bielizny – takiej, która łączy styl, wygodę i niezawodność. Podkreślenie wyjątkowości polskiej odsłony globalnej kampanii Lift Smart, która celebruje kobiecą siłę, pewność siebie i indywidualność. Podkreślenie znaczenia samoakceptacji – niezależnie od rozmiaru czy kształtu. Zaprezentowanie, że Triumph to nie tylko bielizna – to marka, która rozumie kobiety i wspiera je na każdym kroku.
Cykl świadczeń: kompleksowe działania promocyjne na różnych platformach brandu ELLE: Magazyn ELLE, serwis ELLE.pl, w tym dedykowana sekcja specjalna #rozmowywprzymierzalni i social media ELLE: FB, IG. Konkurs promowany był również w serwisach: viva.pl, glamour.pl, party.pl oraz polki.pl. Akcji towarzyszyła również kampania display na ELLE, VIVA!, GLAMOUR, PARTY.
Makeup Stories
Partner biznesowy: marka AA Wings of Color
Czas trwania: październik-grudzień 2024
Grupa docelowa: pokolenie Z, miłośnicy makijażu i it-girls
Cel kampanii: podkreślenie znaczenia makijażu, który poza funkcją estetyczną, jest narzędziem do komunikacji ze światem. Pozwala wyrażać siebie, odzwierciedla samopoczucie i osobowość, i opowiada historie. Oczywistym celem było również promowanie nowości kosmetycznych AA.
Cykl świadczeń: kompleksowe działania promocyjne zintegrowane na różnych platformach medialnych brandu Glamour: Magazyn Glamour – w tym, nietypowa forma okładki typu roll fold outside z kosmetykami AA, serwis glamour.pl i social media Glamour: IG, TikTok. Promocja w SoMe: VIVA!, PARTY, WIZAŻ oraz w serwisie wizaz.pl.
„Rzeczpospolita” reklamy konsekutywne
Partner biznesowy: The Swatch Group
Kampania wizerunkowa informująca o wprowadzeniu nowej bioceramicznej wersji zegarka dla nurków, który będzie dostępny w pięciu kolorach
Emisje: wrzesień
Media: prasa
Etapy kampanii:
1.Konsekutywne reklamy teaserowe – całostronicowe reklamy przedstawiające zdjęcie morskiej wody oraz datę 9.9.23
2.Reklama prezentująca logotypy Blancpain x Swatch
3.Reklamy konsekutywne ukazujące produkt we wszystkich dostępnych wersjach kolorystycznych
„Parkiet” Owijki partnerskie
1.Partner biznesowy: BNP Paribas
Kampania wizerunkowa informująca o zdobyciu przez bank dwóch prestiżowych nagród
Media: prasa
Wybrany format reklamowy: owijka dwustronicowa
2. Partner biznesowy: Orlen
Kampania wizerunkowa informująca o zrealizowanych inwestycjach i o planach transformacji energetycznej
Media: prasa
Wybrany format reklamowy: owijka czterostronicowa
„Murator” Nowe schody na stary strych
Partner akcji: Fakro
Opis projektu: Konkurs mający na celu promocję nowej linii schodów strychowych marki Fakro. Główną nagrodą w konkursie były schody wraz z montażem. W ramach akcji powstała strona konkursowa osadzona w serwisie Murator.pl oraz materiał wideo z wypowiedziami zwycięzcy i ekspertów klienta. Konkurs był promowany w miesięczniku Murator, a także za pomocą kampanii display, mailingu i postów na FB.
Grupa docelowa: właściciele domów
Media: prasa, internet, wideo, social media
Świadczenia w prasie: reklamy kontekstowe promujące konkurs oraz obszerny materiał poradnikowy dokumentujący montaż schodów
w domu zwycięzcy konkursu.
Grupa Wyborcza: promocja serialu „Szogun”
Klient: Disney+
Kampania promująca serial „Szogun”.
Reklamowa treść obłożenia promująca serial “Szogun”, którego akcja rozpoczyna się w Japonii w 1600 roku, została napisana w języku polskim, za to tekst jest złożony w tradycyjnym zapisie japońskim (tategaki) i jest czytany w kolumnach, od góry do dołu, od prawej do lewej strony.
Cel: dotarcie do szerokiej grupy osób korzystających z VOD; promocja serialu
Wykorzystane media: Gazeta Wyborcza – 4-stronicowe obłożenie reklamowe; Serwis Wyborcza.pl – format Takeover: przejęcie na jeden dzień wszystkich dostępnych formatów reklamowych w serwisie na wyłączność oraz dniówka Videobacklayer.
Czas trwania kampanii: marzec 2024
Statystyki: Gazeta Wyborcza – dotarcie do 717 000 czytelników (OTS1+, estymacja); Serwis Wyborcza.pl dla całej kampanii: 1,5 mln UU; 6,1 PV;. Średnie VA 75,48%; time spent na kreacji 28,04s.
„Super Express” Bliżej niż myślisz
Partner akcji: Komisja Europejska
Opis projektu: Kampania mająca na celu zwiększenie świadomości korzyści płynących z Europejskiej Polityki Spójności oraz jej wpływu na jakość życia w Polsce. W ramach akcji powstała dedykowana strona osadzona w serwisie se.pl, edukacyjne filmy wideo dla seniorów, materiały wideo w formie sond ulicznych, artykuły edukacyjno-poradnikowe w prasie i internecie, a także konkurs radia Eska „Senior z wnukiem”.
Grupa docelowa: odbiorcy o niskiej świadomości korzyści płynących z unijnej polityki spójności, tj. osoby starsze, z co najwyżej średnim wykształceniem, mieszkańcy mniejszych miejscowości
Media: prasa, internet, radio, wideo, social media
Świadczenia w prasie: co miesiąc w dzienniku Super Express krzyżówki o polityce spójności UE, artykuły o przeciwdziałaniu wykluczeniu seniorów oraz regionalnej polityce spójności, a ponadto dedykowane dodatki prezentujące atrakcje turystyczne dofinansowane ze środków unijnych.
AI w Biznesie – GOOGLE
Wklejka promocyjna objętości 36 stron do tygodnika Polityka
Kampania Google promująca zastosowanie Sztucznej Inteligencji w Biznesie za pomocą bloku artykułów dotyczących AI
Klient planował dotrzeć dzięki Polityce do grupy: „Key opinion formers”, czyli głównie do osób ze świata polityki i biznesu, czyli naszych czytelników
Obszerny insert klienta został bezpiecznie wklejony na III okładkę tygodnika Polityka, w wydaniu drukowanym nr 50 z 04.12.2024
Kampanie prestiżowych tour operatorów i kierunków turystycznych
Wszywki, inserty, strony premium
Dotarcie do zamożnego i wymagającego czytelnika z ofertą turystyczną premium.
Duński Albatros Travel od wejścia ze swoją ofertą do Polski od razu obecny na łamach Polityki w każdym numerze na 5tej stronie. Klient korzysta też z artykułów na www.polityka.pl
Szwajcaria – regularnie publikuje wszywki z bogatą ofertą wyjazdową, ostatnia z maja 2024, teksty również online
Nowy magazyn „PRZY SOBOCIE”
Nowa formuła sobotniego wydania dzienników regionalnych Polska Press Grupy przygotowywana w ilustrowanej, magazynowej formie.
Wydanie skierowane jest do osób w wieku 60-65+, które zakończyły swoją karierę zawodową, ale wciąż prowadzą aktywne życie. Mając to na uwadze, zarówno treść, jak i forma – layout oraz język – są dostosowane do ich potrzeb i oczekiwań.
“Przy sobocie” to propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie inspirujące oraz wartościowe treści i szukają dobrej lektury na weekend. Wyróżnia je unikalna formuła, wysoka jakość merytoryczna oraz nowoczesna i przejrzysta szata graficzna.
GŁÓWNE FILARY TEMATYCZNE : ZDROWIE, PIENIĄDZE, WSPOMNIENIA, TROSKA O RODZINĘ, PASJE, BEZPIECZEŃSTWO
PUBLIKACJE EVENTOWE
Publikacje i wydania specjalne towarzyszące kongresom gospodarczo-biznesowym oraz eventom tematycznym.
Kolportaż podczas wydarzenia z opcją dodatkowej dystrybucji bezpośredniej skierowanej do wybranej grupy odbiorców (np. przedstawiciele biznesu, top menedżerowie, przedstawiciele instytucji publicznych
i samorządowych).
Przykład 1
FORUM EKONOMICZNE W KARPACZU 2024: wydanie specjalne magazynu „STREFA BIZNESU”; ekskluzywne, ilustrowane wydanie; informacje i ciekawostki na temat wydarzenia; wywiady z ekspertami biznesu i ekonomii; case study, inspiracje.
Przykład 2
FORUM SENIORA 2024 : publikacja towarzysząca cyklowi regionalnych konferencji „FORUM SENIORA”; dystrybucja bezpłatna podczas wydarzeń; użyteczny kontent poradnikowy; ciekawostki oraz inspiracje dla seniorów.
WYDAWNICTWA CYFROWE „NIEZWYKŁA POLSKA”
Interaktywny przewodnik turystyczny
Edycja jesień/zima 2024
Bogato ilustrowany przewodnik w formie interaktywnego e-booka (327 stron).
Jesienno-zimowe kompendium inspiracji turystyczno-wypoczynkowych. Zakładki tematyczne dedykowane poszczególnym regionom Polski.
Interaktywne artykuły z galerią zdjęć, infografiki.
Treści komercyjne i reklamy z możliwością wpinania aktywnych linków kierujących bezpośrednio do strony internetowej Partnera reklamowego.
Promocja w serwisie tematycznym StronaPodrozy.pl oraz na stronach 22 regionalnych serwisów informacyjnych PPG.
„Fakt” – reklamy na wyłączność branżową
Partner biznesowy: LIDL
Kampania wizerunkowa, której celem była promocja koszyka zakupowego LIDLA,
Cel i grupa docelowa: uświadamianie realnych różnic cenowych, edukacja konsumencka, wiarygodność poprzez rzetelne badanie, pomoc w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych,
Cykl świadczeń w prasie: cykliczne emisje w 2024,
Wykorzystane media: prasa, online, social media.
Fakt Poradniki – 1 mln nakładu ( Nasze Sprawy; Żyj Lepiej; Fakt; Dobre Chwile; Dziennik FAKT)
Dedykowane cykle tematyczne przez cały rok, realizowane w wybranych terminach mogących korespondować z aktualnymi akcjami Klienta
Współpraca: lokowanie i branding poradnikowej sekcji
Cel i grupa docelowa: budowanie świadomości marki jako eksperta w łącznym nakładzie ponad 957 000 egzemplarzy, publikacja merytoryczna – porady i wypowiedzi eksperckie w trzech magazynach Faktu
Cykl świadczeń w prasie: cykliczne emisje w 2025
Wykorzystane media: prasa, online, social media.
„Przegląd Sportowy” – Nowy miesięcznik
Nowy miesięcznik sportowy – to nowy magazyn o najważniejszych wydarzeniach sportu polskiego i nie tylko, na przestrzeni lat. Autorzy to doświadczeni dziennikarze „Przeglądu Sportowego” – opisują wielkie triumfy, dramaty, sylwetki mistrzów. W wydaniu wywiady z legendami sportu, fakty nieznane i przedstawione w nowym świetle, analizy oraz oceny dawnych wydarzeń z dzisiejszej perspektywy.
Cel kampanii: budowanie wiedzy o polskim i światowym sporcie, odkrywanie nieznanych faktów.
Kampania skierowana dla branży sportowej, organizatorów wydarzeń sportowych czy wydawnictw sportowych, środowisk i organizacji sportowych.
Cykl: miesięcznik
Wykorzystane media: prasa, online, social media.
„Newsweek Magazyn Kryminalny” – Nowy kwartalnik
Nowy Magazyn Kryminalny – to nowy kwartalnik Newsweeka, który w jakościowy sposób opisuje mroczny świat zbrodni, tajemnic i nierozwiązanych zagadek. Poruszamy w nim wciągające historie, które wstrząsają wyobraźnią, zarówno te głośne, historyczne jak i nikomu nie znane. Opisujemy w nim również aktualizacje spraw po latach, wywiady z prokuratorami, śledczymi, kryminalistykami, ale też z przestępcami.
Partner biznesowy: wydawnictwa, telewizje, platformy streamingowe, itp.
Kampania w głównej mierze skierowana do wydawnictw o charakterze kryminalnym, ubezpieczycieli, producentów systemów zabezpieczeń czy monitoringu.
Cykl: kwartalnik
Wykorzystane media: prasa, social media.
„Sport & Business” Nowy magazyn
To nowy magazyn, który jest połączeniem pasji, wiedzy i inspiracji. Stworzony we współpracy dwóch redakcji – Przeglądu Sportowego oraz Forbes – najlepszych dziennikarzy sportowych i ekonomicznych, jest to wyjątkowa podróż przez świat sportu i biznesu. Magazyn poświęcony współczesnemu marketingowi sportowemu, sponsoringowi, inwestycjom w zawodowy sport, markom i ludziom, którzy za nimi stoją. Publikujemy w nim rankingi, raporty, analizy, wywiady i reportaże przybliżające styk światów sportu i biznesu,
Partnerzy biznesowi: związki i organizacje sportowe, sponsorzy i partnerzy sportu-dyscypliny, sportowcy, wydarzenia, marki premium,
Cel kampanii: promocja biznesu w sporcie oraz firm inwestujących i wspierających polski sport, budowanie wizerunku.
Cykl: magazyn, który jest dodawany do miesięcznika Forbes, oddzielna sprzedaż i dystrybucja w sieci sprzedaży i na eventach sportowych
Wykorzystane media: prasa, online, social media.
Forbes Women – sekcje tematyczne: Health & beauty, Travelling, Nowy Luksus
Cykliczne sekcje tematyczne, będące integralną częścią dwumiesięcznika Forbes Women, w których redakcja podejmuje tematykę związaną ze zdrowiem, urodą, podróżami oraz luksusem.
Partner biznesowy: klient wielobranżowy (partnerstwa wydania, artykuły sponsorowane, reklamy wizerunkowe)
Kampania wizerunkowa marki, której celem, jest poszerzenie grupy odbiorców zainteresowanych daną branżą i tematyką.
Cykl świadczeń w prasie: co 2 miesiące w magazynie Forbes Women, treści redakcyjne publikowane na Forbes.pl, promocja sekcji w SM.
Zalety prasy i reklamy prasowej, PBC: https://pbc.pl/kreatywne-reklamy-prasowe