Webinar "Prasa drukowana i cyfrowa 2023/2024"

materiały do pobrania

Prasa drukowana i cyfrowa 2024. Najnowsze trendy i nowe badania PBC

Poniżej publikujemy materiały ze spotkania, na którym eksperci rynku prasowego omówili aktualne trendy w prasie drukowanej i cyfrowej dla całej branży i wybranych segmentów prasy oraz PBC zaprezentowało nowe badania dla prasy: projekty „Total Reach 360o” dla marek prasowych oraz „Prasa w mediach społecznościowych”.

Na spotkaniu zostały zaprezentowane:
• nowe i istotne zmiany w sposobie dystrybucji prasy drukowanej oraz prasy cyfrowej
• jakie segmenty prasy pozostają w formie drukowanej a jakie cyfryzują się i dlaczego
• co wpływa na poziom cyfryzacji poszczególnych segmentów prasy
• jakie są oczekiwania i zwyczaje czytelników prasy drukowanej a jakie cyfrowej
• jaka jest unikalna rola prasy w media planie
• stosowane na świecie, a nowe w Polsce, badania pokazujące łączny zasięg marek prasowych we wszystkich formach dystrybucji treści

webinar prasa