Rejestracja na webinar

webinar prasa
 Zapraszamy na spotkanie, na którym eksperci rynku prasowego omówią aktualne trendy w prasie drukowanej i cyfrowej dla całej branży i wybranych segmentów prasy oraz PBC pokaże nowe badania dla prasy: projekty „Total Reach 360o dla marek prasowych oraz „Prasa w mediach społecznościowych”.
Na spotkaniu zaprezentujemy:
• nowe i istotne zmiany w sposobie dystrybucji prasy drukowanej oraz prasy cyfrowej
• jakie segmenty prasy pozostają w formie drukowanej a jakie cyfryzują się i dlaczego
• co wpływa na poziom cyfryzacji poszczególnych segmentów prasy
• jakie są oczekiwania i zwyczaje czytelników prasy drukowanej a jakie cyfrowej
• jaka jest unikalna rola prasy w media planie
• stosowane na świecie, a nowe w Polsce, badania pokazujące łączny zasięg marek prasowych we wszystkich formach dystrybucji treści
Spotkanie odbędzie się w trybie online.
Termin: 8.02.2024 r. w godz. 11:00
Prowadząca:
Renata Krzewska
Prezes, Polskie Badania Czytelnictwa
Zaproszeni eksperci rynku prasowego:
iza sarnecka
Izabela Sarnecka
Dyrektor Biura Reklamy, Wydawnictwo Bauer
anna piwko
Anna Dygasiewicz-Piwko
Head of Press Monetization Hub, Ringier Axel Springer
paweł kossek
Paweł Kossek
Dyrektor Centralnego Biura Reklamy, Polska Press
hubert biskupski
Hubert Biskupski
Zastępca Redaktora Naczelnego „Super Express”, Time, Grupa ZPR Media
marta gadek
Marta Gądek
Dyrektorka Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego, Grupa Wyborcza, Agora
Żeby zgłosić chęć uczestnictwa w wydarzeniu wystarczy wypełnić poniższy formularz. Rejestracja trwa do 07.02.2024, do godz. 9:00
REJESTRACJA

Rejestracja na to wydarzenie jest już niedostępna.