
Z wykształcenia matematyczka i psycholożka (UW), doktor socjologii (IFiS PAN). Pracę zawodową rozpoczęła w 1995 roku w MillwardBrown SMG/KRC. Obecnie jest dyrektorem pionu badawczego w Kantar Polska SA. Od początku zaangażowana w rozwój standardowych trackingowych badań medialnych (w tym badania czytelnictwa PBC).
Jest członkiem Global Readership Advisory Panel, uczestniczka i prelegentka na wielu konferencja branżowych, międzynarodowych sympozjach (Print and Digital Research Forum), autorka publikacji naukowych i fachowych oraz wykładów.

Solidne interdyscyplinarne wykształcenie (techniczne, MBA, psychologiczne, studia doktoranckie z zarządzania strategicznego). Ponad 20 lat praktyki w budowaniu i rozwoju biznesów medialnych (prasa, internet, radio, tv). W latach 2019-2021 Prezes ZKDP i osoba odpowiedzialna za połączenie struktur ZKDP i PBC. Od 2022 roku Prezes PBC.
Rejestracja na to wydarzenie jest już niedostępna.