Z Życia Wzięte

TYTUŁ: Z Życia Wzięte

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Dwutygodnik z historiami dla kobiet. Każdy numer pisma zawiera ciekawe, wciągające artykuły, porady i krzyżówki, a także humor i horoskop. Historie mają różną długość i różny „ciężar gatunkowy”: od bardzo poważnych do lekkich i zabawnych. W artykułach poruszane są istotne dla współczesnej kobiety sprawy, problemy. Czytelniczka – po lekturze opowieści – nie pozostaje sama – każdą z opowiedzianych historii komentują specjaliści doradzając, jak takie problemy można rozwiązać. Na początku i na końcu pisma znajdują się historie o charakterze anegdot, lekkie, często humorystyczne. Ważną część magazynu stanowi poradnictwo z zakresu zdrowie i urody.
Średnia objętość 36 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

297 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: LWC; profil: PSO_LWC_Improved_eci.icc

Środek: gazetowy; profil: PSO_LWC_Improved_eci.icc
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Z Życia Wzięte
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 85 016
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

SERIA ŁAMIGŁÓWEK Z KASĄ DUŻE LITERY EMOCJE I WZRUSZENIA

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.