Wysokie Obcasy Extra

TYTUŁ: Wysokie Obcasy Extra

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Odważny, zabawny, zadziorny, stawiający na najwyższą jakość dziennikarstwa. Intelektualny Mount Everest na półce luksusowych miesięczników dla kobiet. Zaskakuje różnorodnością i niestandardowym podejściem do tematów (m.in. nietuzinkowe bohaterki okładek: Jackie Kennedy, Hillary Clinton, Iris Apfel). Docenia kobiety za to, jakie są, stawia na ich siłę i kreatywność, inspiruje je do realizacji marzeń. Jest otwarty na świat i najnowsze trendy; nie boi się odmienności i kontrowersyjnych tematów. A wszystko to w pięknej oprawie graficznej i na eleganckim papierze. Co miesiąc w WOE: wywiady, felietony, reportaże, moda, uroda, kuchnia.
Średnia objętość 190 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

285 mm wysokości

218 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Agora S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
www.agora.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Wysokie Obcasy Extra
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 49 621
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Akcja rabatowa "Weekend Zniżek" Wysokie Obcasy Extra dostępne są także w rozszerzonej wersji cyfrowej na iPada i iPhone oraz tablety z systemem Android.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.