Viva

TYTUŁ: Viva

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Magazyn VIVA! jest pionierem na polskim rynku magazynów people. To najbardziej prestiżowy magazyn w segmencie, którego debiutancki numer ukazał się na rynku w 1995 roku. Na bieżąco śledzi wydarzenia ze świata kultury, polityki i show biznesu. Pisząc o artystach, politykach, ludziach sukcesu, opowiada także o ich życiu prywatnym, namiętnościach, pasjach i życiowych doświadczeniach. VIVA! to także niezwykłe sesje zdjęciowe, regularnie nagradzane w Polsce i na świecie.
Średnia objętość 140 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

287 mm wysokości

230 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: UPM FINESSE 130 g

Środek: Ultra H 57 gsm
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Edipresse Polska S.A.
ul. Wiejska 19
00-480 Warszawa
www.edipresse.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Viva
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 46 809
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

"VIVA! Moda", "VIVA! Mama", "VIVA! Piękna na lato", "VIVA! Piękna mama"

EVENTY

plebiscyt „VIVA! Najpiękniejsi”, konkurs fotograficzny "VIVA! Photo Awards".

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Naszywki kulinarne z przepisami znanych kucharzy lub gwiazd programów telewizyjnych, książki i premiery DVD

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.