Formularz wydawcy

Tygodnik Poradnik Rolniczy

TYTUŁ: Tygodnik Poradnik Rolniczy

CZĘSTOTLIWOŚĆ: Tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Tygodnik Poradnik Rolniczy powstał z połączenia dwóch tytułów „Tygodnika Rolniczego” i „Poradnika Rolniczego” i w roku 2025 świętuje 20 -lecie. Jest jednym tak wysoko nakładowym tygodnikiem rolniczym w Polsce. Tematyka poruszana w czasopiśmie dotyczy takich zagadnień, jak: uprawa roli, ochrona roślin, hodowla trzody chlewnej, bydła mlecznego czy mięsnego, technika rolnicza, produkcja, ekonomia, problematyka społeczna. Bardzo ważnym elementem są reportaże z gospodarstw, a także teksty interwencyjne dotyczący wyzwań i problemów z jakimi borykają się polscy rolnicy – zgodnie z hasłem przewodnim czasopisma „zawsze pod stronie rolnika”. Mimo, że gro tematów dotyczy rolnictwa i jego realiów – to piszemy także o innych aspektach życia rodzin rolniczych, takich jak ciekawe projekty i inicjatywy społeczne działalność OSP czy Kół Gospodyń Wiejskich.  
Średnia objętość 68 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa 7.9 zł
Wymiary

324 mm wysokości

217 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Norske Gazeta 45g

Środek: Norske Gazeta 45g
Cennik reklam -

KONTAKT

AgroHorti Media
60-118 Poznań
https://www.agrohorti.pl
ROZPOWSZECHNIANIE WYDANIA W KW. SUMA: 359 739
-
Rozpowszechnianie Wydania 32 704
Sprzedaż wydania 30 231
Sprzedaż wydania drukowanego 30 231
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania drukowanego 2 472
Adresowa wysyłka imienna 1 208
Dostęp Publiczny (Miejsca Ekspozycyjne,
Gazeciarze, Hostessy, Targi, Eventy)
906
Doręczenie wielu egzemplarzy 358
Marka i jej treść w internecie Gemius/PBI
-
Strona internetowa www.tygodnik-rolniczy.pl
RU (liczba realnych uzytkowników) 922 698
PV (liczba odsłon) 2 690 384
Nazwa Facebook TPRolniczy
Liczba "Lubię to" 96 000
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

  Tygodnik Poradnik Rolniczy jest również organizatorem szkoleń oraz spotkań branżowych dla hodowców bydła mlecznego. Ściśle współpracuje z instytucjami reprezentującymi Rolników, przede wszystkim z Izbami Rolniczymi. Brand organizuje co roku konkurs „Innowacyjny Rolnik” przy partnerstwie Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej. Pod marką czasopisma powstaje szereg eksperckich publikacji tematycznych, jak np.; „Zboża ozime jesienią”, „Rzepak jesienią”, „Rzepak wiosną” „Kukurydza na siano i kiszonkę” i wiele innych.

EVENTY

    Kongres Polskie Mleko – coroczne spotkanie branży mleczarskiej.  Forum Mleko – wydarzenie szkoleniowe dla rolników 

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Adres strony internetowej: www.tygodnik-rolniczy.pl Użytkownicy: 2 220 179; Wyświetlenia: 10 782 797 Media społecznościowe: Facebook: Tygodnik Poradnik Rolniczy Liczba „lubię to”: 104 543 Instagram: tygodnik.poradnik.rolniczy Liczba obserwujących: 9 088 Twitter:@TPRolniczy Liczba obserwujących: 1 838 Liczba obserwowanych: 207 YT: Tygodnik Poradnik Rolniczy Liczba obserwujących: 18,4 tys.

POD TYM LINKIEM MOŻESZ POBRAĆ RAPORT: