Tygodnik Poradnik Rolniczy

TYTUŁ: Tygodnik Poradnik Rolniczy

CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: „Tygodnik Poradnik Rolniczy” powstał w roku 2012 z połączenia dwóch tytułów „Tygodnika Rolniczego” i „Poradnika Rolniczego”. Tematyka poruszana w czasopiśmie dotyczy takich zagadnień, jak: uprawa roli, ochrona roślin, hodowla trzody chlewnej, bydła mlecznego, mięsnego, technika rolnicza, produkcja, ekonomia, wieś i rodzina. Porusza również zagadnienia z zakresu prawa oraz integracji z Unią Europejską.
Średnia objętość 96 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

324 mm wysokości

245 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: papier gazetowy Norske Britte

Środek: papier gazetowy Norske Britte
Cennik reklam -

KONTAKT

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o.
ul. Metalowa 5
60-118 Poznań
www.pwr.agro.pl
EGZEMPLARZE ROZPOWSZECHNIONE ROCZNIE
Tygodnik Poradnik Rolniczy
Średnia
Rozpowszechnianie płatne 46 375
Sprzedaż wydań drukowanych 43 879
Rozpowszechnianie bezpłatne 4 214
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

"Poradnik łowicki“, „Kolski poradnik rolniczy“, „Włoszczowski poradnik rolniczy“, „Polska Wieś“,„Wieś Dolnośląska“, „Przewodnik hodowcy“, „Biuletyn Warmińsko-Mazurski“, „Rolnik Mazowiecki“, "Rycki poradnik rolniczy“, „Siewca wielkopolski“.

EVENTY

Przez Tygodnik Poradnik Rolniczy organizowane są: plebiscyt „Wieś jest Kobietą“, konkurs „Zielony zakątek”, Ogólnopolski Zjazd Kół Gospodyń Wiejskich i innych organizacji kobiecych z terenów wiejskich, Puchar Polski Traktorów, szkolenia oraz kursy techniczne.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Porady prawne i porady eksperckie.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.