TYTUŁ: Tygodnik Poradnik Rolniczy
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
| Średnia objętość | 68 str. |
| Podstawowa cena egzemplarzowa | 7.9 zł |
| Wymiary |
324 mm wysokości
217 mm szerokości
|
| Rodzaj papieru |
Okładka: Norske Gazeta 45g
Środek: Norske Gazeta 45g
|
| Cennik reklam | - |
KONTAKT
| ROZPOWSZECHNIANIE WYDANIA W KW. | SUMA: 359 739 |
|---|---|
| - | |
| Rozpowszechnianie Wydania | 32 704 |
| Sprzedaż wydania | 30 231 |
| Sprzedaż wydania drukowanego | 30 231 |
| Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania drukowanego | 2 472 |
| Adresowa wysyłka imienna | 1 208 |
| Dostęp Publiczny (Miejsca Ekspozycyjne, Gazeciarze, Hostessy, Targi, Eventy) |
906 |
| Doręczenie wielu egzemplarzy | 358 |
| - | |
| Strona internetowa | www.tygodnik-rolniczy.pl |
| RU (liczba realnych uzytkowników) | 922 698 |
| PV (liczba odsłon) | 2 690 384 |
| Nazwa Facebook | TPRolniczy |
| Liczba "Lubię to" | 96 000 |
Tygodnik Poradnik Rolniczy jest również organizatorem szkoleń oraz spotkań branżowych dla hodowców bydła mlecznego. Ściśle współpracuje z instytucjami reprezentującymi Rolników, przede wszystkim z Izbami Rolniczymi. Brand organizuje co roku konkurs „Innowacyjny Rolnik” przy partnerstwie Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej. Pod marką czasopisma powstaje szereg eksperckich publikacji tematycznych, jak np.; „Zboża ozime jesienią”, „Rzepak jesienią”, „Rzepak wiosną” „Kukurydza na siano i kiszonkę” i wiele innych.
Kongres Polskie Mleko – coroczne spotkanie branży mleczarskiej. Forum Mleko – wydarzenie szkoleniowe dla rolników
Adres strony internetowej: www.tygodnik-rolniczy.pl Użytkownicy: 2 220 179; Wyświetlenia: 10 782 797 Media społecznościowe: Facebook: Tygodnik Poradnik Rolniczy Liczba „lubię to”: 104 543 Instagram: tygodnik.poradnik.rolniczy Liczba obserwujących: 9 088 Twitter:@TPRolniczy Liczba obserwujących: 1 838 Liczba obserwowanych: 207 YT: Tygodnik Poradnik Rolniczy Liczba obserwujących: 18,4 tys.


