TYTUŁ: Tygodnik do Rzeczy
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Najmłodszy polski tygodnik konserwatywno-liberalny. Na rynku od stycznia 2013 roku. Niezależność myślenia, swoboda osądzania spraw publicznych, wolność formułowania opinii. Dzięki różnorodnym formom dystrybucji skutecznie trafia do czytelników. Tygodnik w objętości 100 str. trafia co tydzień do kiosków i prenumeratorów papierowych i elektronicznych. Dostępny także poprzez aplikacje mobilne i odświeżony w 2016 roku serwis internetowy dorzeczy.pl.
Średnia objętość | 100 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | 6.9 zł |
Wymiary |
265 mm wysokości
198 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: MWC 90gsm
Środek: S.C. 45-52gsm
|
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
SPRZEDAŻ WYDANIA W KWARTALE | SUMA: 325 622 |
---|---|
- | |
Sprzedaż Wydania | 27 135 |
Sprzedaż Wydania Drukowanego | 19 976 |
Sprzedaż E-wydania | 7 160 |
- | |
Strona internetowa | www.dorzeczy.pl |
Nazwa Facebook | TygodnikDoRzeczy |
Liczba "Lubię to" | 102 912 |
Zeszyty historyczne Do Rzeczy Polonia Recordatur, stanowiące integralną część tygodnika Do Rzeczy, wydane jako publikacja z własną okładką. Wewnątrz duży, wprowadzający tekst historyczny, rozmowa ze świadkiem wydarzeń (tematyka historii najnowszej), rozmowa ze znanym historykiem oraz infografiki.
Strażnik Pamięci Tygodnika Do Rzeczy, 100% Polski Produkt, Konferencja Polonia Recordatur.
Tygodnik Do Rzeczy od lat obecny jest na wielu wydarzeniach o tematyce gospodarczej w charakterze patrona medialnego, często moderując panele, w których istotną rolę odgrywa polska przedsiębiorczość, patriotyzm, ekspansja polskich marek. Tygodnik wspiera także wydarzenia historyczne i inicjatywy społeczne.