Tina

TYTUŁ: Tina

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Wyjątkowy, ekspercki poradnik dla nowoczesnych kobiet, uzupełniony o poruszające reportaże o bohaterkach, z którymi czytelniczki mogą się bez trudu utożsamić. Nowością jest Wielki Poradnik Tiny – siedmiostronicowy dział poruszający tematy z dziedziny prawa, finansów, zdrowia i spraw konsumenckich. Magazyn tworzony jest w systemie 360 stopni, tak by odpowiedzieć na wszystkie potrzeby kobiet.
Średnia objętość 65 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: LWC+; profil: ISOcoated_v2_eci.icc

Środek: S.C.; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Tina
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 59 445
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

TINA POLECA SMACZNEGO

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.