Super TV

TYTUŁ: Super TV

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Magazyn dopełnia sprawdzoną formułę dwutygodnika nową jakością mini formatu. To kompaktowy magazyn o rozbudowanej części magazynowej, w której znajdują się wywiady z gwiazdami, aktualności o serialach i rozrywce oraz rozbudowane porady zdrowotne, urodowe i kulinarne.
Średnia objętość 80 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

240 mm wysokości

174 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc

Środek: gazetowy; profil: Bauer_SC_0209_v1.icc
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Super TV
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 73 461
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.