TYTUŁ: Super Express
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Drugi najchętniej kupowany dziennik w Polsce, pierwszy polski tabloid (na rynku prasowym od 1991 roku). Filozofią dziennika jest prezentowanie spraw w sposób jasny i zrozumiały, czym od lat zdobywa uznanie setek tysięcy czytelników. Są w nim zamieszczane artykuły zarówno o polityce, jak i o życiu gwiazd. Szybko reaguje na bieżące wydarzenia w kraju i za granicą, porusza tematy bliskie każdemu Polakowi, angażując się w ważne kwestie społeczne, a przy tym dostarcza rozrywki, organizując liczne konkursy i loterie. Pełni także funkcję edukacyjną poprzez dodatki tematyczne, wydania specjalne i cykle artykułów.
Średnia objętość | - |
Podstawowa cena egzemplarzowa | 1.7 zł |
Wymiary |
312 mm wysokości
256 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | - |
KONTAKT
PŁEĆ
- Mężczyźni
- Kobiety
- Mężczyźni
- Kobiety
WIEK
SPRZEDAŻ WYDANIA W KWARTALE | SUMA: 6 564 533 |
---|---|
- | |
Sprzedaż Wydania | 88 084 |
Sprzedaż Wydania Drukowanego | 87 841 |
Sprzedaż E-wydania | 243 |
- | |
Strona internetowa | www.se.pl |
RU (liczba realnych uzytkowników) | 10 729 098 |
PV (liczba odsłon) | 124 188 458 |
Nazwa Facebook | wwwsepl |
Liczba "Lubię to" | 191 991 |
- | |
Czytelnictwo Przeciętnego Wydania (CPW) | 429 000 |
AdExposure (Liczba kontaktów z reklamą w piśmie) | 9.9 |
AdExposure Time (Czas czytania reklamy w piśmie) | 6.1 |

Super Biznes Super Agro Super Historia Super Krzyżówki Fokus na Świat Magazyn Super Express TV Super Express Nowy Jork Super Express Chicago
Złoty Laur Super Biznesu Śniadania z Super Biznesem Debaty Super Expressu
Konkursy, zdrapki