Super Express

TYTUŁ: Super Express

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Drugi najchętniej kupowany dziennik w Polsce, pierwszy polski tabloid (na rynku prasowym od 1991 roku). Filozofią dziennika jest prezentowanie spraw w sposób jasny i zrozumiały, czym od lat zdobywa uznanie setek tysięcy czytelników. Są w nim zamieszczane artykuły zarówno o polityce, jak i o życiu gwiazd. Szybko reaguje na bieżące wydarzenia w kraju i za granicą, porusza tematy bliskie każdemu Polakowi, angażując się w ważne kwestie społeczne, a przy tym dostarcza rozrywki, organizując liczne konkursy i loterie. Pełni także funkcję edukacyjną poprzez dodatki tematyczne, wydania specjalne i cykle artykułów.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość -
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

312 mm wysokości

256 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam -

KONTAKT

Time S.A.
04-190 Warszawa
www.grupazpr.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Super Express
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 149 906
Sprzedaż wydań drukowanych 91 128
Sprzedaż e-wydań 217
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Super Biznes Super Agro Super Historia Super Krzyżówki Fokus na Świat Magazyn Super Express TV Super Express Nowy Jork Super Express Chicago

EVENTY

Złoty Laur Super Biznesu Śniadania z Super Biznesem Debaty Super Expressu

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Konkursy, zdrapki

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.