Przegląd Sportowy

TYTUŁ: Przegląd Sportowy

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Największy dziennik sportowy, tworzony przez największy newsroom, na czele którego stoi redaktor naczelny Michał Pol – lider opinii w środowisku sportowym. Przegląd Sportowy jako partner polskiego sportu gwarantuje kibicom wiarygodne informację na temat każdej dyscypliny dyscypliny sportowej.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Poniedziałek
Średnia objętość 24 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

400 mm wysokości

285 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Papier gazetowy 42,5g

Środek: Papier gazetowy 42,5g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 52
02-672 Warszawa
www.ringieraxelspringer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Przegląd Sportowy
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (poniedziałek, wyd. klucz.) 21 402
Sprzedaż wydań drukowanych 15 858
Sprzedaż e-wydań 506
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Skarb Kibica - unikatowy, stanowiący kompendium wiedzy dla prawdziwych kibiców magazyn, wydawany jako dodatek do Przeglądu Sportowego w dniu startu najważniejszych wydarzeń sportowych takich jak np. start rozgrywek polskiej Ekstraklasy. Największą wartością publikacji są eksperckie analizy oraz najbardziej aktualne składy zespołów.

EVENTY

Unikatową wartością marki jest również Plebiscyt Przeglądu Sportowego, który już od 82 lat wyłania poprzez głosowanie kibiców Najlepszego Sportowca Polski. Plebiscyt Przeglądu Sportowego niezmiennie od lat jest jednym z najważniejszych sportowych i kulturalnych wydarzeń w Polsce.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.