TYTUŁ: Poradnik Handlowca
CZĘSTOTLIWOŚĆ: Miesięcznik
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:
„Poradnik Handlowca” powstał w październiku 1993 roku (wydano wówczas numer „sygnalny„), a od stycznia 1994 roku jest wydawany regularnie i dostarczany bezpośrednio do detalistów i hurtowników branży FMCG. Od początku istnienia pisma przyjęto formułę poradniczą, jako najbardziej odpowiadającą oczekiwaniom Czytelników. Od wielu lat „Poradnik Handlowca” jest liderem dystrybucji i czytelnictwa w syndykatowych badaniach prasy handlowej w Polsce przeprowadzanych przez renomowane biuro badawcze AC Nielsen.
Średnia objętość | 120 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
-
-
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | Link do cennika |
KONTAKT
ROZPOWSZECHNIONE BEZPŁATNE WYDANIA W KW. | SUMA: 209 763 |
---|---|
- | |
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania | 69 921 |
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania drukowanego | 69 921 |
Adresowa wysyłka imienna | 43 355 |
Dystrybucja przez odbiorców hurtowych | 26 215 |
Dostęp Publiczny (Miejsca Ekspozycyjne, Gazeciarze, Hostessy, Targi, Eventy) |
200 |
Doręczenie wielu egzemplarzy | 151 |
- | |
Strona internetowa | www.poradnikhandlowca.pl |
POD TYM LINKIEM MOŻESZ POBRAĆ RAPORT: