Poradnik Handlowca

TYTUŁ: Poradnik Handlowca

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:

„Poradnik Handlowca” powstał w październiku 1993 roku (wydano wówczas numer „sygnalny„), a od stycznia 1994 roku jest wydawany regularnie i dostarczany bezpośrednio do detalistów i hurtowników branży FMCG. Od początku istnienia pisma przyjęto formułę poradniczą, jako najbardziej odpowiadającą oczekiwaniom Czytelników. Od wielu lat „Poradnik Handlowca” jest liderem dystrybucji i czytelnictwa w syndykatowych badaniach prasy handlowej w Polsce przeprowadzanych przez renomowane biuro badawcze AC Nielsen.

Średnia objętość 120 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

-

-
Rodzaj papieru -
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" Spółka Jawna
60-587 Poznań
www.generalczyk.pl
ROZPOWSZECHNIONE BEZPŁATNE WYDANIA W KWARTALE SUMA: 209 484
-
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania 69 828
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania Drukowanego 69 828
Marka i jej treść w internecie
-
Strona internetowa www.poradnikhandlowca.pl
INFORMACJE WYDAWCY
EVENTY

WIOSENNE OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE CZOŁOWYCH POSTACI ŚWIATA FMCG i HoReCa

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Hermesy Poradnika Handlowca Konkurs Odśwież Swój Sklep

POD TYM LINKIEM MOŻESZ POBRAĆ RAPORT: