Poradnik Handlowca

TYTUŁ: Poradnik Handlowca

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: "Poradnik Handlowca" powstał w październiku 1993 roku (wydano wówczas numer "sygnalny"), a od stycznia 1994 roku jest wydawany regularnie i dostarczany bezpośrednio do detalistów i hurtowników branży FMCG. Od początku istnienia pisma przyjęto formułę poradniczą, jako najbardziej odpowiadającą oczekiwaniom Czytelników. Od wielu lat "Poradnik Handlowca" jest liderem dystrybucji i czytelnictwa w syndykatowych badaniach prasy handlowej w Polsce przeprowadzanych przez renomowane biuro badawcze AC Nielsen.
Średnia objętość 120 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

-

-
Rodzaj papieru -
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" Spółka Jawna
ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
www. generalczyk.pl
ROZPOWSZECHNIONE EGZEMPLARZE ROCZNIE
Poradnik Handlowca
Średnia
Egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem 69 814
INFORMACJE WYDAWCY
EVENTY

WIOSENNE OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE CZOŁOWYCH POSTACI ŚWIATA FMCG i HoReCa

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Hermesy Poradnika Handlowca Konkurs Odśwież Swój Sklep

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.