Poradnik Domowy

TYTUŁ: Poradnik Domowy

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Magazyn najdłużej obecny na rynku miesięczników poradnikowych. Pierwszy numer ukazał się 27 lat temu w 1990 roku. Materiały poradnicze z zakresu mody, urody, zdrowia, kuchni, domu i ogrodu, ale także zdrowego stylu życia i psychologii.
Średnia objętość 108 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

275 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: UPM FINESSE 130 g

Środek: UPM VALOR H 50g/m2
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Poradnik Domowy
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 106 106
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Zabiegi dla zdrowa i urody, Cholesterol, Cukrzyca, Wielkanoc, Boże Narodzenie, Kalendarz

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Kolekcja książek kryminalnych w każdym wydaniu; testy produktów

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.