Polska Metropolia Warszawska

TYTUŁ: Polska Metropolia Warszawska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: Polska Metropolia Warszawska to gazeta opiniotwórcza i użyteczna. Czytelnik znajdzie w niej najwyższej jakości publicystykę, analizy, rozmowy, reportaże krajowe i zagraniczne. Tytuł powstaje we współpracy z najbardziej prestiżową brytyjską gazetą, londyńskim "The Times". Polska Metropolia Warszawska ukazuje się w poniedziałki i piątki.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 48 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Polska Metropolia Warszawska
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 2 549
Sprzedaż wydań drukowanych 2 108
Sprzedaż e-wydań 145
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Polska Cafe Sport Tele Magazyn Times Forum Magazyn Rodzinny

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

kampania edukacyjna Junior Media cykliczne debaty tematyczne

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.