Parkiet Gazeta Giełdy

TYTUŁ: Parkiet Gazeta Giełdy

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: „Parkiet” jest dziennikiem ogólnopolskim skoncentrowanym na tematyce inwestycji i rynku kapitałowym. Jesteśmy codziennym źródłem informacji gospodarczych i finansowych. Będąc częścią największego newsroomu w Polsce, opisujemy zjawiska, analizujemy, prognozujemy i rekomendujemy. Edukujemy, podpowiadamy, informujemy przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów. Pomagamy w prowadzeniu interesów i podejmowaniu decyzji finansowych i inwestycyjnych. Jesteśmy platformą wymiany opinii i ekspertyz ludzi rynku. Dzięki temu nagradzają nas instytucje działające na rynku kapitałowym.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Poniedziałek
Średnia objętość -
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

-

-
Rodzaj papieru -
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Gremi Media S.A.
ul. Prosta 51
00-838 Warszawa
gremimedia.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Parkiet Gazeta Giełdy
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (poniedziałek, wyd. klucz.) 3 644
Sprzedaż wydań drukowanych 1 566
Sprzedaż e-wydań 2 143
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Serwis internetowy: Parkiet.com Serie wydawnicze: Wyniki kwartalne, Akademia Parkietu (prenumerata) Telewizja: Parkiet TV

EVENTY

Byki i Niedźwiedzie oraz Złote Portfele Forum Inwestycyjne Kongres Makroekonomiczny

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Facebook Twitter Dziennik patronuje wielu wydarzeniom związanym z rynkiem kapitałowym w Polsce

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.