Pani

TYTUŁ: Pani

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Pani jest magazynem kobiet silnych, ceniących harmonię duszy i ciała. Prezentuje sylwetki wyjątkowych kobiet, za którymi stoi życiowe doświadczenie. Opowiada historie niezwykłych par, a w szczerych autorskich wywiadach odsłania męski punkt widzenia. Poszerzona sekcja poświęcona celebrowaniu życia – podróże, moda, uroda, wnętrza – gwarantuje kompleksowy, wielowymiarowy charakter pisma. Lektura Pani to uczta dla zmysłów: duże teksty ilustrowane są bogato pięknymi, emocjonalnymi zdjęciami.
Średnia objętość 232 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

220 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: MWC; profil: ISOcoated_v2_eci.icc

Środek: LWC++; profil: bdk_LWCAG_70g_0405.4_v2.icc
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Pani
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 37 129
Sprzedaż e-wydań 66
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

MEDYCYNA ESTETYCZNA WNĘTRZA KALENDARZYK

EVENTY

SREBRNE JABŁKA

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

BIJE TYLKO SŁABY - akcja społeczna przeciwko przemocy wobec kobiet SIŁA JEST KOBIETĄ - akcja społeczna ŻYCZENIE AGATY - akcja społeczna na rzecz dawców szpiku ZŁOTY NOS - plebistyt na najpiękniejszy zapach

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.