Pani Domu

TYTUŁ: Pani Domu

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: "Pani Domu" to dwutygodnik o tematyce poradnikowej. Na rynku jest już od 23 lat. Magazyn wyróżnia się dużą interakcją z czytelniczkami poprzez stałe cykle, reportaże interwencyjne, ekspertów z różnych zakresów np. psychologii, prawa i finansów, kulinariów, domu i ogrodu. „Pani Domu” to także nowoczesny, kompaktowy układ treści, sprytne, pomocne w codziennym życiu rady, nowinki technologiczne, jak i podpowiedzi dotyczące oszczędzania. To magazyn, który jest blisko spraw ważnych dla kobiet.
Średnia objętość 52 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

279 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Ultra Mag Plus 70g/m2

Środek: UPM ReCat 48g/m2
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Pani Domu
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 45 894
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Wielkanoc, Ogrody, Diety, Boże Narodzenie, Kalendarz

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Seria bestsellerowych książek "Kobiece Powieści" w każdym wydaniu magazynu.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.