Olivia

TYTUŁ: Olivia

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Nowoczesny, elegancki i praktyczny miesięcznik poradnikowy dla kobiet. Dynamiczna, nowatorska makieta pisma i różnorodność tematów przyciągają czytelniczki w każdym wieku. Poczucie ekskluzywności budują sesje zdjęciowe najlepszych polskich fotografów takich jak: Krzysztof Opaliński, Piotr Porębski, Marek Straszewski czy Aldona Karczmarczyk. Najobszerniejszy w segmencie dział Psychologii zawierający m.in. porady wsparte wypowiedziami i wskazówkami najlepszych specjalistów.
Średnia objętość 180 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: MWC; profil: ISOcoated_v2_eci.icc

Środek: LWC; profil: Bauer_LWCStd_0409_v1.icc
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp.j.
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
www.wydawnictwo.bauer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Olivia
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 39 699
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

OLIVIA EXTRA FRYZURY NIEZBĘDNIK NA DŁUGI WEEKEND

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.