Nowa Trybuna Opolska

TYTUŁ: Nowa Trybuna Opolska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: „Nowa Trybuna Opolska" jest najpopularniejszą gazetą w województwie opolskim i jedynym ukazującym się tu dziennikiem regionalnym. „Nowa Trybuna Opolska" istnieje od stycznia 1952 roku (wówczas jako „Trybuna Opolska"). Pod aktualną nazwą ukazuje się od kwietnia 1993 roku. Poprzez tygodniki powiatowe "NTO" stara się być jak najbliżej Czytelnika. Dziennik jest mocno zakorzeniony w tradycji Opolszczyzny - regionu wielokulturowego. Przedstawia problemy mniejszości niemieckiej, opisuje życie przy granicy polsko-czeskiej.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 36 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Pro Media Sp. z o.o.
ul. ul. Powstańców Śl. 9
45-086 Opole
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Nowa Trybuna Opolska
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 8 557
Sprzedaż wydań drukowanych 5 709
Sprzedaż e-wydań 160
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Magazyn Sportowy 24 Heimat Akademicka NTO Magazyn Magazyn weekend Tele Magazyn 16+ Senior w Opolu Piątkowe Tygodniki lokalne Strefa Biznesu

EVENTY

Złota Spinka Festiwal Opolskich Smaków Plebiscyt Sportowiec Roku Ranking Złota Setka

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Róbmy swoje Rowerowa Opolszczyzna

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.