My Company Polska

TYTUŁ: My Company Polska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: My Company Polska – magazyn biznesowy skierowany do polskich przedsiębiorców, właścicieli firm i menedżerów. Jego zadaniem jest pomoc w prowadzeniu biznesu, informowanie o rzeczach dla nich najważniejszych, a także inspirowanie do rozwoju. Magazyn składa się z sekcji: Know What - tu przedstawiane są historie liderów firm i skuteczne strategie, Dossier-redakcja przybliża tu reguły funkcjonowania wybranej branży lub gałęzi gospodarki, w sekcji Know How zamieszczone są liczne poradniki, pomagające prowadzić biznes w Polsce – z dziedziny finansów, inwestycji, zarządzania, prawa i księgowości.
Średnia objętość 144 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Galerie Art Natural 300 g

Środek: Galerie Art Natural 90 g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

My Company Media Sp. z o.o.
02-672 Warszawa
www.mycompanypolska.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
My Company Polska
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 2 634
Sprzedaż e-wydań 63
INFORMACJE WYDAWCY
EVENTY

My Company Polska organizuje liczne własne konferencje i szkolenia, płatne i bezpłatne. Najważniejsze: Rozliczenia w firmie. Zarządzanie dokumentacją i zmiany w podatkach; Webinarium: Płatności w e-commerce i m-commerce; Akademia Małego Przedsiębiorcy; Compliance - zapobieganie stratom finansowym i utracie reputacji firmy; Jednolity Plik Kontrolny; Płynność finansowa w firmie.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Partnerstwo konferencji, kongresów, wydarzeń: EKG; EFNI; EKF; Europejski Kongres MŚP; Marka On Line; Kongres KPMG; Forum Zmieniamy Polski Przemysł; SEG; Międzynarodowy Kongres Płatności Bezgotówkowych; COUNTRY Risk; Enactus; Global Managment Challenge (BIGRAM); Davos w Łodzi; OEES. Własne inicjatywy: Polskie Inspiracje; Marka Godna Zaufania; My Company Polska Choice.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.