Murator

TYTUŁ: Murator

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Niekwestionowany lider wśród magazynów budowlanych, zarówno pod względem sprzedaży, jak i czytelnictwa. Stanowi kompendium fachowej wiedzy niezbędnej do budowy domu lub remontu. Od ponad 30 lat pomaga w budowie nowoczesnych, funkcjonalnych, trwałych i zdrowych domów. Jest synonimem rzetelności i fachowości. W każdym numerze znajdują się praktyczne porady, inspiracje, przeglądy materiałów i projekty domów oraz opisy wybranych zagadnień związanych z budową, wykańczaniem i remontem. Organizator akcji i konkursów popularyzujących nowoczesne budownictwo jednorodzinne oraz konferencji poświęconych zagadnieniom ważnym dla branży budowlanej.
Średnia objętość 180 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

275 mm wysokości

195 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam -

KONTAKT

Time S.A.
04-190 Warszawa
www.grupazpr.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Murator
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 24 427
Sprzedaż e-wydań 5 412
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Murator Numery Specjalne Zrób to Sam Murator PROJEKTY

EVENTY

Konferencje Budowlane Targi Nowy DOM, Nowe MIESZKANIE

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Remont Roku Dom Dostępny na rok 2021

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.