TYTUŁ: Miesięcznik Dealer
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. W magazynie opisywane są sprawy rentowności całej stacji oraz jej segmentów, a także prognozy na temat nowych źródeł dochodu dealera iprzyszłości rynku samochodowego w Polsce i Europie. Całość wzbogacają liczne badania, raporty i rankingi salonów, serwisów czy dealerskich działów F&I. „Dealer” pełni w branży rolę ekspercką i analityczną. Dla dealerów i firm z otoczenia rynku dealerskiego jest również źródłem inspiracji, pomysłów i dobrych praktyk, zarówno z kraju, jak i z zagranicy.
Średnia objętość | 90 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | - |
Wymiary |
297 mm wysokości
215 mm szerokości
|
Rodzaj papieru |
Okładka: 250 g kreda mat + folia błysk
Środek: 115 g kreda mat
|
Cennik reklam | - |
KONTAKT
ROZPOWSZECHNIONE BEZPŁATNE WYDANIA W KWARTALE | SUMA: 4 282 |
---|---|
- | |
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania | 2 141 |
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania Drukowanego | 2 141 |
- | |
Strona internetowa | www.miesiecznikdealer.pl |
LISTA TOP50 RANKING LIDER SERWISU BAROMETR DEALERSKI PMI DEALER FLOTOWY SOCIAL DEALER DEALER DOBRYCH UCZYNKÓW
KONGRES DEALERÓW
FORUM TOP100
SALON&SERWIS
DEALERSKI PRZEGLĄD PRASY
AKADEMIA DEALERÓW
DEALERSKA AKADEMIA PODATKOWA