Kurier Szczeciński

TYTUŁ: Kurier Szczeciński

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: „Kurier Szczeciński” jest pierwszą polską gazetą, która zaczęła się ukazywać na Pomorzu Zachodnim (od 7 października 1945 r.). Jest obecnie jednym z niewielu dzienników regionalnych, który nie jest własnością zagranicznych koncernów. „Kurier Szczeciński” jest obecny na całym obszarze województwa zachodniopomorskiego. Obok wydawania papierowego wydania „Kuriera Szczecińskiego” na rynku czytelniczym funkcjonuje również jego elektroniczna lecz odmienna forma – portal www.24kurier.pl. W 2008 roku Kurier Szczeciński uznany został za dziennik roku. Takim tytułem uhonorował nas branżowy tygodnik Media & Marketing Polska.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 32 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

2800 mm wysokości

410 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy 45 g

Środek: gazetowy 45g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Kurier Szczeciński Sp. z o.o.
ul. Plac Hołdu Pruskiego 8
70-550 Szczecin
www.24kurier.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Kurier Szczeciński
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 10 011
Sprzedaż wydań drukowanych 4 187
Sprzedaż e-wydań 169
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Oprócz stron www dostępne jest także wydanie cyfrowe gazety dostępne na urządzenia mobilne.

EVENTY

Gazeta jest organizatorem szeregu konkursów i plebiscytów o zasięgu wojewódzkim, m.in. plebiscyt na Najlepszego Sportowca i Trenera Województwa Zachodniopomorskiego, plebiscyt „Bursztynowy Pierścień" o tytuł najlepszego aktora i najlepszy spektakl teatralny w sezonie, konkurs „Cały Szczecin w kwiatach", konkurs dla uczniów tworzących szkolne gazetki – Szkolny Pulitzer.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Dziennik jest organizatorem imprezy sportowo rekreacyjnej - ekoBIEG. Patronuje ponadto największym wydarzeniom kulturalnym i sportowym w Szczecinie i regionie

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.