Kurier Poranny

TYTUŁ: Kurier Poranny

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: Kurier Poranny to największy dziennik Białegostoku, obecny na rynku od 1989 roku. Poranny koncentruje się na stolicy województwa podlaskiego i okolicach oraz opiera na czterech filarach tematycznych: polityce, kulturze, sporcie i biznesie. Dwa razy w tygodniu w Kurierze Porannym ukazują się strony poświęcone polityce i kulturze, raz - biznesowi. Co poniedziałek Czytelnicy otrzymują Magazyn Sportowy 24, a raz w miesiącu dodatek kulturalny – Magnes oraz polityczny Obserwator Plus. W każdy piątek ukazuje się weekendowe wydanie dziennika z programem telewizyjnym. Poranny obfituje w komentarze, rozmowy, opinie i publicystykę.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 24 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Kurier Poranny
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 4 416
Sprzedaż wydań drukowanych 2 181
Sprzedaż e-wydań 146
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Strefa biznesu Praca i edukacja Mapa Inwestycji Kurier ucznia Innowacje ranking Na studia Lekarze specjaliści Podlaskie nieruchomości Magnes Obserwator plus Przedszkolaki Niezbędnik kibica Dodatek na Targi Budowlane Dodatek na Targi Mieszkaniowe

EVENTY

Dziecięca eskorta Jagiellonii; Lekarz Roku; Maluch na okładkę Innowacje Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw Targi Mieszkaniowe Targi Budowlane Gala Biznesu Motosalon

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Debata o lotnisku Debata o kulturze Pociąg do Jastarni- akcja charytatywna Świąteczne akcje charytatywne Wydarzenia impresaryjne – koncerty, sztuki, kabarety

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.