TYTUŁ: Handel
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
| Średnia objętość | 100 str. |
| Podstawowa cena egzemplarzowa | 25 zł |
| Wymiary |
260 mm wysokości
205 mm szerokości
|
| Rodzaj papieru | - |
| Cennik reklam | - |
KONTAKT
| ROZPOWSZECHNIANIE WYDANIA W KW. | SUMA: 119 325 |
|---|---|
| - | |
| Rozpowszechnianie Wydania | 39 775 |
| Sprzedaż wydania | 37 |
| Sprzedaż wydania drukowanego | 37 |
| Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania drukowanego | 39 738 |
| Adresowa wysyłka imienna | 20 190 |
| Dystrybucja przez odbiorców hurtowych | 18 278 |
| Dostęp Publiczny (Miejsca Ekspozycyjne, Gazeciarze, Hostessy, Targi, Eventy) |
350 |
| Indywidualne Doręczenie Bezimienne (wg określonego klucza) | 920 |
| - | |
| Strona internetowa | www.magazynhandel.pl |
Raporty specjalne w każdym numerze „Handlu”. Newsletter i portal Handelextra.pl dla branży FMCG. Analizy i raporty dotyczące poszczególnych kategorii produktowych.
Hit Handlu - nagrody dla producentów za nowości produktowe, wsparcie sprzedaży i działania marketingowe; Shopper Day - konferencja "Handlu" i "Media Marketing Polska" nt. trendów w retailu - offline i online; Multiscreen Day - konferencja "Handlu" i "Media Marketing Polska" nt. komunikacji reklamowej na wielu ekranach: najnowsze trendy, efektywne strategie i unikatowe narzędzia.
„Handel” jako jedyny reprezentuje Polskę w jury międzynarodowego konkursu World Tour na najbardziej innowacyjne produkty spożywcze wprowadzone na świecie. Patronuje i aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach branży FMCG. Uczestniczy w konferencjach organizowanych przez VFP Communications i patronuje im.


