TYTUŁ: Handel
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Miesięcznik „Handel” jest jednym z najstarszych fachowych czasopism skierowanych do branży FMCG, zarówno detalu, hurtu, jak i producentów. Ukazuje się na rynku od 1993 r. Porusza najważniejsze tematy z punktu widzenia właścicieli sklepów niezależnych, franczyzowych i ajencyjnych, a także zarządzających hurtowniami. Artykuły o charakterze edukacyjnym wspierają czytelników w prowadzeniu biznesu, natomiast poświęcone trendom konsumenckim, kierunkom rozwoju rynku FMCG oraz kategoriom produktowym pomagają podejmować najlepsze decyzje zakupowe.
Średnia objętość | 100 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | 25 zł |
Wymiary |
280 mm wysokości
215 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | - |
KONTAKT
ROZPOWSZECHNIANIE WYDANIA W KWARTALE | SUMA: 159 414 |
---|---|
- | |
Rozpowszechnianie Wydania | 79 707 |
Sprzedaż wydania | 52 |
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania | 79 656 |
- | |
Strona internetowa | www.magazynhandel.pl |
Raporty specjalne w każdym numerze „Handlu”. Newsletter i portal Handelextra.pl dla branży FMCG. Analizy i raporty dotyczące poszczególnych kategorii produktowych.
Coroczna uroczysta gala, na której ogłaszane są wyniki konkursu Hit Handlu. Najlepiej sprzedające się produkty w kilkudziesięciu kategoriach, wybrane przez czytelników „Handlu”, odzwierciedlają m.in. najnowsze trendy na rynku FMCG. Jeden z konkursów o najdłuższej historii w branży FMCG, organizowany od 1999 r. Dodatkowo nagrody specjalne w kilku kategoriach przyznaje redakcja „Handlu”.
1. „Handel” jako jedyny reprezentuje Polskę w jury międzynarodowego konkursu World Tour na najbardziej innowacyjne produkty spożywcze wprowadzone na świecie. 2. Patronuje i aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach branży FMCG. 3. Uczestniczy w konferencjach organizowanych przez VFP Communications i patronuje im.