Formularz wydawcy

Handel

TYTUŁ: Handel

CZĘSTOTLIWOŚĆ: Miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:

Miesięcznik „Handel” jest jednym z najstarszych fachowych czasopism skierowanych do branży FMCG, zarówno detalu, hurtu, jak i producentów. Ukazuje się na rynku od 1993 r. Porusza najważniejsze tematy z punktu widzenia właścicieli sklepów niezależnych, franczyzowych i ajencyjnych, a także zarządzających hurtowniami. Artykuły o charakterze edukacyjnym wspierają czytelników w prowadzeniu biznesu, natomiast poświęcone trendom konsumenckim, kierunkom rozwoju rynku FMCG oraz kategoriom produktowym pomagają podejmować najlepsze decyzje zakupowe.

Średnia objętość 100 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa 25 zł
Wymiary

260 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam -

KONTAKT

VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.
00-710 Warszawa
https://www.media.com.pl
ROZPOWSZECHNIANIE WYDANIA W KW. SUMA: 209 196
-
Rozpowszechnianie Wydania 69 732
Sprzedaż wydania 53
Sprzedaż wydania drukowanego 53
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania drukowanego 69 679
Adresowa wysyłka imienna 51 381
Dystrybucja przez odbiorców hurtowych 16 945
Dostęp Publiczny (Miejsca Ekspozycyjne,
Gazeciarze, Hostessy, Targi, Eventy)
433
Indywidualne Doręczenie Bezimienne (wg określonego klucza) 920
Marka i jej treść w internecie
-
Strona internetowa www.magazynhandel.pl
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Raporty specjalne w każdym numerze „Handlu”. Newsletter i portal Handelextra.pl dla branży FMCG. Analizy i raporty dotyczące poszczególnych kategorii produktowych.

EVENTY

Hit Handlu - nagrody dla producentów za nowości produktowe, wsparcie sprzedaży i działania marketingowe; Shopper Day - konferencja "Handlu" i "Media Marketing Polska" nt. trendów w retailu - offline i online; Multiscreen Day - konferencja "Handlu" i "Media Marketing Polska" nt. komunikacji reklamowej na wielu ekranach: najnowsze trendy, efektywne strategie i unikatowe narzędzia.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

„Handel” jako jedyny reprezentuje Polskę w jury międzynarodowego konkursu World Tour na najbardziej innowacyjne produkty spożywcze wprowadzone na świecie. Patronuje i aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach branży FMCG. Uczestniczy w konferencjach organizowanych przez VFP Communications i patronuje im.

POD TYM LINKIEM MOŻESZ POBRAĆ RAPORT: