TYTUŁ: Handel
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Miesięcznik „Handel” jest jednym z najstarszych fachowych czasopism skierowanych do branży FMCG, zarówno detalu, hurtu, jak i producentów. Ukazuje się na rynku od 1993 r. Porusza najważniejsze tematy z punktu widzenia właścicieli sklepów niezależnych, franczyzowych i ajencyjnych, a także zarządzających hurtowniami. Artykuły o charakterze edukacyjnym wspierają czytelników w prowadzeniu biznesu, natomiast poświęcone trendom konsumenckim, kierunkom rozwoju rynku FMCG oraz kategoriom produktowym pomagają podejmować najlepsze decyzje zakupowe.
Średnia objętość | 100 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | 25 zł |
Wymiary |
260 mm wysokości
205 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | - |
KONTAKT
ROZPOWSZECHNIANIE WYDANIA W KW. | SUMA: 119 334 |
---|---|
- | |
Rozpowszechnianie Wydania | 39 778 |
Sprzedaż wydania | 44 |
Sprzedaż wydania drukowanego | 44 |
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania drukowanego | 39 734 |
Adresowa wysyłka imienna | 20 184 |
Dystrybucja przez odbiorców hurtowych | 18 280 |
Dostęp Publiczny (Miejsca Ekspozycyjne, Gazeciarze, Hostessy, Targi, Eventy) |
350 |
Indywidualne Doręczenie Bezimienne (wg określonego klucza) | 920 |
- | |
Strona internetowa | www.magazynhandel.pl |
Raporty specjalne w każdym numerze „Handlu”. Newsletter i portal Handelextra.pl dla branży FMCG. Analizy i raporty dotyczące poszczególnych kategorii produktowych.
Hit Handlu - nagrody dla producentów za nowości produktowe, wsparcie sprzedaży i działania marketingowe; Shopper Day - konferencja "Handlu" i "Media Marketing Polska" nt. trendów w retailu - offline i online; Multiscreen Day - konferencja "Handlu" i "Media Marketing Polska" nt. komunikacji reklamowej na wielu ekranach: najnowsze trendy, efektywne strategie i unikatowe narzędzia.
„Handel” jako jedyny reprezentuje Polskę w jury międzynarodowego konkursu World Tour na najbardziej innowacyjne produkty spożywcze wprowadzone na świecie. Patronuje i aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach branży FMCG. Uczestniczy w konferencjach organizowanych przez VFP Communications i patronuje im.