Gość Niedzielny

TYTUŁ: Gość Niedzielny

CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: „Gość Niedzielny” to największy ogólnopolski tygodnik opinii. Reprezentuje chrześcijańskie wartości, będąc jednocześnie otwartym na dyskusję. Jest forum wymiany myśli i dyskusji o Kościele w Polsce, na świecie, o polityce, problemach społecznych i ekonomii. Porusza także tematy etyczne, polityczne, naukowe i kulturalne.
Średnia objętość 100 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: LWC 130

Środek: SC 51
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Instytut Gość Media
ul. Wita Stwosza 11
40-042 Katowice
www.igomedia.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gość Niedzielny
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 86 799
Sprzedaż e-wydań 121
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

WIARA, POLITYKA, NAUKA, KULTURA

EVENTY

Tygodnik regularnie dodaje inserty np. kinowe hity na DVD, CD z muzyką, a także różnego rodzaju dodatki nawiązujące do danego okresu w życiu Kościoła.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Regularne kampanie społeczne związane z okresami liturgicznymi np. na Wielki Post czy Adwent. Poprzez media powiązane: wiara.pl, Radio eM, gosc.pl, Mały Gość Niedzielny, wspólne prowadzenie akcji i kampanii spontanicznych oraz cyklicznych np. Światowe Dni Młodzieży.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.