Głos – Dziennik Pomorza

TYTUŁ: Głos – Dziennik Pomorza

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: "Głos Dziennik Pomorza" to regionalny dziennik wydarzeń i opinii, odwołujący się do Czytelnika silnie związanego z miejscem swojego zamieszkania. Wspieramy liczne inicjatywy lokalne, uczestniczymy w życiu regionu i jego mieszkańców. Pierwszy numer gazety "Głos Dziennik Pomorza" ukazał się 12 stycznia 2007 roku. Dziennik powstał z połączenia trzech tytułów wydawanych na Pomorzu Zachodnim i Środkowym: "Głosu Szczecińskiego", "Głosu Koszalińskiego" i "Głosu Pomorza".
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 24 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Głos – Dziennik Pomorza
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 13 636
Sprzedaż wydań drukowanych 8 542
Sprzedaż e-wydań 291
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Tygodniki (piątkowe mutacje wydania magazynowego GDP):Głos Koszalina, Głos Kołobrzegu, Głos Szczecinka, Głos Sławna i Darłowa, Głos Drawska, Głos Szczecina, Głos Stargardzki, Głos nad morzem, Głos Słupska, Głos Bytowa i Miastka "Ekstra Magazyn" i "Głos ma historia" - miesięczniki dla Prenumeratorów.

EVENTY

Zawody rowerkowe dla dzieci w Koszalinie, Słupsku, Miastku, Ustce, Bytowie, Szczecinku. Akcja ekologiczna "Drzewko za makulaturę" w Koszalinie. Maraton fitness w Koszalinie i w Słupsku. Bal sportu W Koszalinie i w Słupsku. Gala "Nasze dobre z Pomorza" i "Człowiek roku".

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

W ramach akcji marketingowych gazeta organizuje liczne plebiscyty: Laur piękna, Hipokrates, Smaki Pomorza, Sportowiec roku, Człowiek roku

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.