Gazeta Wyborcza

TYTUŁ: Gazeta Wyborcza

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: „Gazeta Wyborcza" jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce i Europie Wschodniej, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej na Wyborcza.pl oraz w aplikacji. „Gazeta Wyborcza” to również 20 lokalnych dodatków i 30 serwisów. Wyborcza.pl w całości dostępna jest w modelu subskrypcyjnym – ma 260 tys., prenumeratorów cyfrowych, którzy mają również dostęp do e-wydań gazety.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 68 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

410 mm wysokości

280 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: standardowy gazetowy gramatura 45 gsm

Środek: standardowy gazetowy gramatura 45 gsm
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Agora S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
www.agora.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gazeta Wyborcza
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 103 090
Sprzedaż wydań drukowanych 57 703
Sprzedaż e-wydań 1 681
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Integralne dodatki do Gazety Wyborczej: Wysokie Obcasy, Duży Format, Ale Historia, Ekonomia+, Mój Biznes, Wyborcza TV, Co Jest Grane 24, Wolna Sobota oraz magazynowe wydania i wydania specjalne dodatków: Wysokie Obcasy Ekstra, Wysokie Obcasy Praca, Książki. Magazyn do czytania, Wysokie Obcasy wydania specjalne

EVENTY

Przykłady działań: Człowiek Roku Gazety Wyborczej, Superbohaterka Wysokich Obcasów; Olsztyn Green Festival; Białystok New Pop Festival; Women’s Voices; Kobiety Wiedzą, Co Robią; Nagroda im. K. Millera; Nagroda im. R. Kapuścińskiego; plebiscyt muzyczny Sanki; Sztormy Gdańsk; warszawki Stołek i Noga od Stołka; lokalne debaty „Supermiasta”

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

AKCJE SPOŁECZNE: Wyborcza inicjuje ważne akcje społeczne, m.in. proekologiczną „JednaPlaneta. JednoŻycie”; wzmacniającą kobiety w rozwoju zawodowym „Nieustraszona w pracy”; „Pod dobrą opieką”, która wspiera pielęgniarki i położne; „Jutronauci”, w której eksperci definiują przyszłość; „Supermiasta”, wspierającą lokalne społeczności.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.