Gazeta Współczesna

TYTUŁ: Gazeta Współczesna

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: Gazeta Współczesna, to największy dziennik regionu północno-wschodniej Polski. Ukazuje się nieprzerwanie od 66 lat. Po Współczesną chętnie sięgają zarówno mieszkańcy dużych miast, jak i niewielkich miejscowości. Gazeta jest źródłem wiedzy o regionie. W poniedziałki ukazuje się dodatek Regiopraca, we wtorki Regiodom. Wtorki to poświęcone rolnictwu strony Agro. Czwartek - dostęp do Kramika, jednej z największych w regionie baz ogłoszeń drobnych. W piątek ukazuje się weekendowy Magazyn wraz z aktualnym programem telewizyjnym.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 24 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gazeta Współczesna
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 4 484
Sprzedaż wydań drukowanych 2 415
Sprzedaż e-wydań 26
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Na studia Lekarze specjaliści Kurier ucznia Krzyżówki Podlaskie nieruchomości Współczesna w Szepietowie

EVENTY

Czempioni Podlasia- plebiscyt sportowy Mała Miss Mały Mister, Miss i Mister Podlasia, Rolnik Roku, Sołtys Roku Gala Sportu

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Debata o lotnisku Świąteczne akcje charytatywne

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.