Gazeta Wrocławska

TYTUŁ: Gazeta Wrocławska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: "Gazeta Wrocławska" to najważniejszy dziennik regionalny na Dolnym Śląsku. Jej historia jest skomplikowana, ale i ciekawa - tak, jak dzieje regionu, w którym się ukazuje. Ze słowem „Wrocławska” w tytule ukazuje się od 1990 roku. Jest jednak spadkobierczynią kilku tytułów, które istniały na Dolnym Śląsku od lat 40. XX wieku jak m. in. "Pionier", "Słowo Polskie" czy "Wieczór Wrocławia". Obecnie "Gazeta Wrocławska" jest najważniejszą gazetą opiniotwórczą w województwie.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 40 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gazeta Wrocławska
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 12 150
Sprzedaż wydań drukowanych 5 668
Sprzedaż e-wydań 312
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Gazeta Sycowska Gazeta Wojewódzka Oleśniczanin Panorama Legnicka Panorama Wałbrzyska Tygodnik Glogowski 60+ Gratka Nieruchomości Nasz Region Magazyn Rodzinny Sport Tele Magazyn Panorama Kłodzka

EVENTY

Dolnośląska Gala Sportu Wielkie Odkrywanie Dolnego Śląska Osobowość Roku Kobieta Wpływowa Dolnośląski Hipokrates Menadżer Roku

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.