Gazeta Krakowska

TYTUŁ: Gazeta Krakowska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: "Gazeta Krakowska" ukazuje się od 1949, jednakże sama nazwa pojawiła się po raz pierwszy już w 1794 roku podczas Insurekcji Kościuszkowskiej. Obecnie "Gazeta Krakowska" jest najważniejszą gazetą regionalną Małopolski i codziennie ukazuje się w 5 mutacjach.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 32 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gazeta Krakowska
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 15 664
Sprzedaż wydań drukowanych 6 240
Sprzedaż e-wydań 258
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Gazeta Gorlicka,Gazeta Nowosądecka,Gazeta Podhalańska,Gazeta Tarnowska,Kocham Kraków,Tygodnik Brzesko-Bochnia,Tygodnik Małopolski Chrzanów Olkusz,Tygodnik Małopolski Nad Sołą i Skawą,Tygodnik Ziemia Limanowska,50+,Dom Gratka,Magazyn Rodzinny,Piłkarz,Tele Magazyn,Małopolanie gotująGazeta "Przedszkolaka","Maturzysty", "Gimnazjalisty", "Pierwszoklasisty"

EVENTY

Człowiek Roku Wielkie Odkrywanie Małopolski Najlepsza stacja narciarska Redakcja letnia w Zakopanym Mistrzowie Urody Lekarz Małopolski

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Debaty tematyczne Forum medyczne Małopolski Bezpieczna droga do szkoły

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.