Elle

TYTUŁ: Elle

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: ELLE jest magazynem kobiet nowoczesnych, dla których ważna jest zarówno kariera, jak i relacje z partnerem i rodziną. Dlatego istotną częścią pisma są tematy związane z pracą, rozwojem, psychologią, seksem czy macierzyństwem. ELLE to magazyn, który szybko reaguje na dynamicznie zmiany zachodzące wokół nas, podejmuje tematy ważne dla współczesnych kobiet, porusza problematykę społeczną i przybliża sylwetki inspirujących postaci. ELLE śledzi także wydarzenia kulturalne, wyławia nowe talenty i spotyka się z twórcami.
Średnia objętość 216 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: ISO Coated v2_300 (ECI)

Środek: ISO Coated v2_300 (ECI)
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Burda Media Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
www.burdamedia.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Elle
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 25 442
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

ELLE MAN

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Trendy Glam Box

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.