Dziennik Polski

TYTUŁ: Dziennik Polski

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: Dziennik Polski ukazuje się w Krakowie od 1945 roku i jest gazetą z wielką tradycją kulturalno-społeczną. To opiniotwórczy dziennik dla wymagających odbiorców podejmujący ważne problemy społeczne, polityczne i kulturalne. Jego szata graficzna była wielokrotnie nagradzana na najważniejszych w świecie konkursach grafiki prasowej. Ukazuje się na terenie woj. małopolskiego, ale jest przede wszystkim gazetą aglomeracji krakowskiej
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 32 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Dziennik Polski
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 14 415
Sprzedaż wydań drukowanych 6 866
Sprzedaż e-wydań 136
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Tygodnik Myślenicki Tygodnik Powiat Krakowski Tygodnik Proszowicko-Miechowski Tygodnik Wielicki Historia Magazyn Piątek Magnes - kultura przyciąga Przegląd Nieruchomości Sportowy Dziennik Polski Teleprogram Magazyn Magnes

EVENTY

Kraków Mój Dom Smaki Krakowa Nauczyciel Małopolski 10 Asów Małopolski

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Forum Seniora Forum Przedsiębiorców Debaty tematyczne

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.