Dziennik Łódzki

TYTUŁ: Dziennik Łódzki

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: "Dziennik Łódzki" jest największą i najstarszą gazetą regionu łódzkiego. Ukazuje się od 1884 roku, od poniedziałku do soboty i jest najchętniej czytanym dziennikiem województwa łódzkiego. Ma 11 redakcji lokalnych i jest gazetą o charakterze publicystyczno-informacyjnym. Stawia na praktyczność przekazywanych informacji.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 40 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Dziennik Łódzki
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 18 853
Sprzedaż wydań drukowanych 7 651
Sprzedaż e-wydań 281
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

7 Dni Bełchatów,7 Dni Piotrków,7 Dni Tomaszów Opoczno,Co Nowego,ITS Skierniewice Łowicz Rawa Mazowiecka,Nad Wartą,Nad Wartą Weekend,Nasz Tygodnik Kutno, Łęczyca,Nasz Tygodnik Wieluń, Wieruszów, Pajęczno,Nasz Tygodnik Zduńska Wola, Łask,60+,Dom Gratka,Kocham Czytać,Moto Gratka,Na zdrowie,Praca Gratka,Sport,Tele Magazyn,Magazyn rodzinny

EVENTY

Menedżer Roku Sportowiec Roku Samorządowiec Roku Konkurs na najlepszą pracę magisterską im. prof. Jana Kodrębskiego Kobieta Przedsiębiorcza Nasze Dobre Łódzkie

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Dzieci Dzieciom Złote Maski

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.