Cztery Kąty

TYTUŁ: Cztery Kąty

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: "Cztery Kąty" to najstarszy w Polsce magazyn o wnętrzach. Od 1991 roku redakcja doradza Polakom urządzającym swoje mieszkania,prezentując trendy, mody, inspirując do modernizacji i dekorowania domów. Miesięcznik ma szeroki zasięg. W każdym numerze pojawiają się prezentacje i inspiracje dotyczące wszystkich pomieszczeń w naszych domach. Dzięki współpracy z najlepszymi ekspertami-architektami wnętrz, architektami, stylistami, blogerkami, doradcami technicznymi - czytelnicy na łamach magazynu znajdują cenne porady, a pismo jest dla nich przewodnikiem po stylach, trendach, nowościach.
Średnia objętość 124 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa 6.99 zł
Wymiary

274 mm wysokości

213 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Royal Roto 150 g/m2 + lakier offsetowy

Środek: Galerie Brite 60 g/m2
Cennik reklam -

KONTAKT

Pressland S.A.
31-354 Kraków
www.press-land.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Cztery Kąty
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 15 270
Sprzedaż e-wydań 17
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Wydania specjalne "Czterech Kątów" poświęcone następującej tematyce: kuchnie, łazienki, metamorfozy, urządzanie pierwszego mieszkania, dekoracje okien, DIY. Pod brandem "Cztery Kąty" wydano również książkę "Kolor w mieszkaniu". Do niektórych wydań przygotowane były minipublikacje przybliżające szczegółowe zagadnienia, np. wyposażenie małych kuchni czy meblowanie pokoi dla dzieci.

EVENTY

Plebiscyt "Rzecz doskonała 2017". Konkurs rocznicowy z okazji 25- lecia miesięcznika.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Patronaty medialne nad targami, wystawami, konferencjami.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.