Świnka Peppa Magazyn

TYTUŁ: Świnka Peppa Magazyn

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Pismo o przygodach sympatycznej świnki Peppy i jej rodzinki, na podstawie lubianego przez najmłodszych serialu. „Magazyn Świnka Peppa” skierowany jest do dzieci w wieku 3–6 lat, rozpoczynających naukę czytania, pisania i liczenia. Zadania, które najmłodsi i rodzice znajdą w magazynie, dają możliwość rozwijania umiejętności maluchów w połączeniu z zabawą. Historyjki obrazkowe, krótkie opowiadania, zadania do wykonania oraz konkursy z wyjątkowymi nagrodami to tylko część atrakcji, czekających na małych czytelników. Do każdego numeru dołączony jest wyjątkowy prezent związany ze świnką Peppą.
Średnia objętość 36 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

285 mm wysokości

215 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: WFC Gloss 150g/m2

Środek: Leipa Ultra Sky 60 g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Media Service Zawada Sp. z o.o.
ul. al. Stanów Zjednoczonych 51
04-028 Warszawa
www.msz.com.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Świnka Peppa Magazyn
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 26 576
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Świnka Peppa. Wydanie specjalne.

EVENTY

Spotkania ze świnką Peppą w centrach handlowych.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Konkursy na blogach parentingowych, portalach dla dzieci i rodziców, kanałach telewizyjnych skierowanych do dzieci (konkurs z okazji Dnia Dziecka i Bożego Narodzenia na antenie MiniMini+); współpraca patronacka z telewizjami o największym zasięgu; spoty reklamowe promujące nowe wydania magazynu, emitowane na telewizyjnych kanałach dziecięcych; mailingi wysyłane z bazy Media Service Zawada;

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.