Super Nowości

TYTUŁ: Super Nowości

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: SUPER NOWOŚCI to nowoczesny dziennik regionalny ukazujący się 5 dni w tygodniu nieprzerwanie od 1997 na terenie Podkarpacia. Standardowa objętość gazety to 24 strony, a wydanie magazynowe (piątkowe) ma 32 strony. Gazeta na bieżąco informuje opinię publiczną relacjonując wydarzenia z regionu, prowadzi dziennikarstwo interwencyjne oraz śledcze. Dziennik reaguje na głosy mieszkańców Podkarpacia, poprzez publicystykę zgłębia ważne tematy społeczne. Gazeta ukazuje się w województwie zamieszkiwanym przez 2 131 000 osób, tj. 5,5% ludności kraju.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 24 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

345 mm wysokości

280 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Gazetowy 45g

Środek: Gazetowy 45g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Gravamen Media Sp. z o.o.
35-309 Rzeszów
www.supernowosci24.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Super Nowości
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 9 184
Sprzedaż wydań drukowanych 3 663
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Strony informacyjne i publicystyczne, Spotkania medyczne, Porady psychologa, Metamorfozy, ZUS radzi, Porady dietetyka, SuperWywiad, Kontrowersje, Wydarzenia sportowe, Tygodnik historyczny.

EVENTY

Plebiscyt Wykładowca Roku

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Patronaty: Muzyczny Festiwal w Łańcucie, Krajowy Kongres Polskiej Federacji Pueri Cantores - chórzystów z całej Polski, Muzyczne wydarzenia Filharmonii Podkarpackiej, Spektakle teatralne, Plebiscyt „Eskulap”, Ogólnopolska Konferencja Medycyny Pracy.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.