Przepis na Ogród

TYTUŁ: Przepis na Ogród

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Przepis na Ogród to pierwszy na rynku interaktywny miesięcznik ogrodniczy – czasopismo w całości tworzone przez czytelników i dla czytelników. Tytuł skierowany jest do szerokiego grona miłośników ogrodnictwa, aktywnie poszukujących praktycznych porad i chętnie dzielących się własnymi doświadczeniami. To cenna inspiracja dla znawców piękna i niepowtarzalnych ogrodów. Tylu doświadczonych ogrodników jeszcze nigdy dotąd nie można było spotkać w żadnym tytule ogrodniczym. Ten wyjątkowy poradnik zdradza sprawdzone przez czytelników i wsparte opinią ekspertów sposoby uprawy, pielęgnacji i ochrony roślin.
Średnia objętość 68 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

210 mm wysokości

148 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: DonnelleyCoated v1U

Środek: SC paper
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Burda Media Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
www.burdamedia.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Przepis na Ogród
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 32 422
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Przepis na Ogród Wydanie Specjalne

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.