Hotelarz

TYTUŁ: Hotelarz

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Hotelarz to lider wśród pism branży hotelarskiej w Polsce. Od 1962 roku stanowi źródło inspiracji dla tysięcy czytelników związanych z rynkiem hotelowym. W każdym wydaniu magazynu znaleźć można m.in. przegląd najważniejszych branżowych aktualności, porady z zakresu zarządzania, marketingu i prawa, sekcja poświęcona technologiom i wyposażeniu hotelu.
Średnia objętość 78 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

297 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: KredaMat 250 g

Środek: KredaMat 150 g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Promedia Sp. z o.o.
ul. Michała Paca 37
04-386 Warszawa
www.e-hotelarz.pl
EGZEMPLARZE ROZPOWSZECHNIONE ROCZNIE
Hotelarz
Średnia
Rozpowszechnianie płatne 1 095
Sprzedaż wydań drukowanych 1 064
Rozpowszechnianie bezpłatne 417
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Raport z Rynku HoReCa ABC Raport Inwestycji Hotelowych

EVENTY

Akademia Hotelarza Hotel z Pomysłem Hotel Trends Poland &CEE

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Hotelarz obejmuje patronatem wszystkie najważniejsze imprezy targowe w Polsce. Jest wyłącznym Patronem Prasowym Targów World Hotel w Warszawie, Invest Hotel w Poznaniu. Patronatem obejmuje ponadto m.in. targi Euro Gastro, Horeca, SPA&Wellness, Wine&Spirits i wiele innych. Podczas tych imprez Hotelarz jest aktywnie dystrybuowany wśród uczestników i zwiedzających.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.