Hot Wheels

TYTUŁ: Hot Wheels

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwumiesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Magazyn jest absolutnym hitem dla młodych fanów motoryzacji. Obecność na rynku rozpoczął w lutym 2006 roku jako miesięcznik, od 2011 roku nowy numer ukazywał się co 4 tygodnie, zaś od 2013 po metamorfozie tytuł ma 7 wydań w roku i od tego czasu dodajemy do każdego wydania oryginalne auto Hot Wheels - model dedykowany wyłącznie dla Egmontu. W każdym numerze jest także wiele zadań, ciekawostek i zagadek oraz plakat dla czytelników.
Średnia objętość 32 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

278 mm wysokości

208 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Graphocote 80 g/m2; LWC (Paper quality)

Środek: Graphocote 80 g/m2; LWC (Paper quality)
Cennik reklam -

KONTAKT

Egmont - Polska Sp. z o.o.
ul. Dzielna 60
01-029 Warszawa
www.egmont.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Hot Wheels
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 25 144
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Okazjonalnie ukazuje się wydanie specjalne z dwoma oryginalnymi modelami samochodów Hot Wheels.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.