Gazeta Codzienna Nowiny

TYTUŁ: Gazeta Codzienna Nowiny

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: Dziennik ukazuje się w Polsce południowo-wschodniej od 1949 roku i jest silnie związany z regionem. Gazeta Codzienna Nowiny adresowana jest do mieszkańców województwa podkarpackiego i osób związanych z regionem. Nowiny to od lat największy dziennik i lider na podkarpackim rynku prasowym. W poniedziałki w sezonie rozgrywek piłkarskich ukazuje się 24-stronicowy dodatek Sportowy24. Gazeta pielęgnuje lokalne tradycje, czego przejawem jest wydanie przewodnika Szlakiem Cudów Podkarpacia oraz albumu Kulinarne wędrówki po Podkarpaciu. Portal nowiny24.pl jest wiodącym medium internetowym w regionie.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Piątek
Średnia objętość 32 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gazeta Codzienna Nowiny
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (piątek, wyd. klucz.) 15 724
Sprzedaż wydań drukowanych 7 114
Sprzedaż e-wydań 242
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Sportowy24 Praca Edukacja Modny Ślub Poradnik Medyczny Solidny Developer E-budownictwo Strefa Agro Motoryzacja Weekend, Teleprogram Kulinarne Wędrówki po Podkarpaciu Szlakiem Cudów Podkarpacia

EVENTY

Sportowiec Roku Liderzy Regionu Menadżer Roku Kobieta Przedsiębiorcza Złota Setka Firm Podkarpacia Złota Setka Gmin Podkarpacia Nasze Dobre Podkarpackie Rolnik Roku Koło Gospodyń Roku Przebojowe dzieciaki Jesteśmy Pierwsza Klasa Strażak Roku Dzielnicowy bliżej nas Przebojowe Przedszkolaki Mała Drużyna Podkarpacia

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Przyjaciel Podkarpackiego Hospicjum dla dzieci Akcja charytatywna Przychodzimy z Dobrą Nowiną

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.