Food-Service Polska

TYTUŁ: Food-Service Polska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU:

Miesięcznik z branży HoReCa. Wydawany od 1994 r., skierowany do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach.

Średnia objętość 84 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa 19.99 zł
Wymiary

290 mm wysokości

230 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam -

KONTAKT

VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.
00-710 Warszawa
www.media.com.pl
ROZPOWSZECHNIANIE WYDANIA W KWARTALE SUMA: 17 464
-
Rozpowszechnianie Wydania 8 732
Sprzedaż wydania 96
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania 8 637
Marka i jej treść w internecie
-
Strona internetowa www.foodservice24.pl
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Wydawnictwo „Karta Napojów” - 80-stronicowa książeczka z pendrive'em zawierająca artykuły nt. skutecznej sprzedaży napojów w lokalach gastronomicznych. Publikacja powstała we współpracy z firmą Coca-Cola. 2 numery specjalne „Food Service” w roku, zawierające obszerną sesję zdjęciową i wywiady z wybraną grupą zawodową związaną z branżą HoReCa.

EVENTY

FOOD SERVICE SUMMIT – coroczna, jednodniowa konferencja kierowana do branży gastronomicznej, poruszająca aktualne problemy i wyzwania związane z prowadzeniem lokali gastronomicznych.     

POD TYM LINKIEM MOŻESZ POBRAĆ RAPORT: