TYTUŁ: Food-Service Polska
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Miesięcznik z branży HoReCa. Wydawany od 1994 r., skierowany do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach.
Średnia objętość | 84 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | 19.99 zł |
Wymiary |
290 mm wysokości
230 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | - |
KONTAKT
ROZPOWSZECHNIANIE WYDANIA W KWARTALE | SUMA: 17 464 |
---|---|
- | |
Rozpowszechnianie Wydania | 8 732 |
Sprzedaż wydania | 96 |
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania | 8 637 |
- | |
Strona internetowa | www.foodservice24.pl |
Wydawnictwo „Karta Napojów” - 80-stronicowa książeczka z pendrive'em zawierająca artykuły nt. skutecznej sprzedaży napojów w lokalach gastronomicznych. Publikacja powstała we współpracy z firmą Coca-Cola. 2 numery specjalne „Food Service” w roku, zawierające obszerną sesję zdjęciową i wywiady z wybraną grupą zawodową związaną z branżą HoReCa.
FOOD SERVICE SUMMIT – coroczna, jednodniowa konferencja kierowana do branży gastronomicznej, poruszająca aktualne problemy i wyzwania związane z prowadzeniem lokali gastronomicznych.