TYTUŁ: Food-Service Polska
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
Miesięcznik z branży HoReCa. Wydawany od 1994 r., skierowany do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach.
Średnia objętość | 68 str. |
Podstawowa cena egzemplarzowa | 19.99 zł |
Wymiary |
275 mm wysokości
205 mm szerokości
|
Rodzaj papieru | - |
Cennik reklam | - |
KONTAKT
ROZPOWSZECHNIANIE WYDANIA W KW. | SUMA: 11 601 |
---|---|
- | |
Rozpowszechnianie Wydania | 5 801 |
Sprzedaż wydania | 79 |
Sprzedaż wydania drukowanego | 79 |
Rozpowszechnianie Bezpłatne Wydania drukowanego | 5 722 |
Adresowa wysyłka imienna | 4 112 |
Dystrybucja przez odbiorców hurtowych | 1 360 |
Dostęp Publiczny (Miejsca Ekspozycyjne, Gazeciarze, Hostessy, Targi, Eventy) |
250 |
- | |
Strona internetowa | www.foodservice24.pl |
Numery specjalne „Food Service” poświęcone wybranym zagadnieniom związanym z branżą HoReCa.
Next Day Summit – coroczna, jednodniowa konferencja wszystkich tytułów wydawnictwa: "Food Service", "MMP", "Handel", kierowana m.in. do branży gastronomicznej, poruszająca aktualne problemy i wyzwania związane z prowadzeniem lokali gastronomicznych.