Farmer

TYTUŁ: Farmer

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Farmer jest najstarszym polskim czasopismem poświęconym rolnictwu. Jego początek sięga 1931 roku. Ma charakter poradnikowy. Przynosi aktualne, wyczerpujące i praktyczne informacje z zakresu rolnictwa. Dziennikarze Farmera i eksperci współpracujący z czasopismem zwracają przede wszystkim uwagę na optymalizację produkcji rolniczej i innowacyjne podejście do niej. Trzy podstawowe działy – agrotechnika, technika rolnicza i ferma: bydło, świnie a także zagadnienia gospodarcze, finansowe i prawne, w tym dotyczące sytuacji polskiego rolnictwa w świetle prawodawstwa Unii Europejskiej, tworzą tytuł, który stanowi płaszczyznę wymiany myśli i poglądów.
Średnia objętość 250 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

290 mm wysokości

230 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: 200g gloss

Środek: 70g Terrapress gloss
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości SA

EGZEMPLARZE ROZPOWSZECHNIONE ROCZNIE
Farmer
Średnia
Rozpowszechnianie płatne 3 037
Sprzedaż wydań drukowanych 3 037
Rozpowszechnianie bezpłatne 4 132
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

AGROTECHNIKA TECHNIKA ROLNICZA PRODUKCJA ZWIERZĘCA ZAGADNIENIA GOSPODARCZE, FINANSOWE I PRAWNE

EVENTY

Konferencje regionalne "Przez innowacyjność do Sukcesu" Konferencje regionalne "Nowoczesna produkcja" (trzoda i bydło) "Narodowe wyzwania w rolnictwie"- największa konferencja dla sektora agro w Polsce

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.