Claudia

TYTUŁ: Claudia

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Claudia to nowoczesny poradnik dla prawdziwych kobiet.Jest to najchętniej czytany jakościowy miesięcznik poradnikowy w Polsce i jedna z najbardziej znanych marek wśród kobiecej prasy. Nie tylko dostarcza czytelniczkom profesjonalnych porad z dziedziny urody, mody, zdrowia, psychologii, prawa, kuchni, urządzania wnętrz, ale oferuje też inspirującą, mądrą i ciekawą lekturę. Miesięcznik wyróżnia się eleganckim layoutem, pięknymi zdjęciami i obecnością wielu polskich gwiazd. Mocną stroną są też akcje adresowane do czytelniczek, takie jak np. metamorfozy, które wzmacniają emocjonalną więź z pismem.
Średnia objętość 164 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa 3.99 zł
Wymiary

275 mm wysokości

210 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: ISO Coated v2_300 (ECI)

Środek: PSO LWC Improved (ECI)
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Burda Media Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
www.burdamedia.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Claudia
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 77 598
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Claudia Fryzury, Claudia Diety, Claudia Ładnie Mieszkać, Claudia Ciąża Poród i Niemowle, Claudia Ślub, Claudia Lato, Claudia Deco, Claudia Święta, Wielka Księga Wróżb i Magii

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Metamorfozy

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.