Cartoon Network Magazyn

TYTUŁ: Cartoon Network Magazyn

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Pełen niesamowitej zabawy „kreskówkowy” magazyn skierowany jest do dziewczynek i chłopców w wieku 7–12 lat. Niebanalny, inteligentny, niegrzeczny. Czytelnicy odnajdą w nim wiele atrakcji i niespodzianek z ulubionymi bohaterami kanału Cartoon Network, który również wspiera promocyjnie magazyn. Do każdego numeru dołączony jest przynajmniej jeden prezent nawiązujący do zwariowanego świata kreskówek Cartoon Network.
Średnia objętość 36 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa 9.99 zł
Wymiary

273 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Royal Roto Gloss 150g

Środek: Ultra Mag Plus Silk 65g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Media Service Zawada Sp. z o.o.
ul. al. Stanów Zjednoczonych 51
04-028 Warszawa
www.msz.com.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Cartoon Network Magazyn
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 13 447
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Cartoon Network. Wydanie Specjalne, Cartoon Network Przedstawia

EVENTY

1. Fundowanie nagród w konkursach/eventach organizowanych przez telewizję Cartoon Network. 2. Cykliczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, wspierane kampaniami na portalu dla dzieci http://www.konkursiaki.pl (konkursy dedykowane). 3. Konkursy dedykowane wielbicielom Cartoon Network. 4. Konkurs, ogłoszony w magazynie, promujący akcję telewizji Cartoon Network – Bądź Kumplem.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Stała współpraca patronacka z telewizjami dziecięcymi; spoty reklamowe promujące nowe wydania magazynu, emitowane na telewizyjnych kanałach dziecięcych; mailingi wysyłane z bazy Media Service Zawada; informacje promujące magazyn na portalach społecznościowych partnera telewizyjnego; recenzje magazynu na popularnych portalach dla dzieci i rodziców;

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.